> Sa zicem ca unii din aia au fost sarcastici ceea ce e fun pina la urma daca
> e perceput ca atare . De asemeni, se pare ca unii au inteles exact ceea am
> nevoie, probabil pentru ca s-au confruntat cu situatii similare. Ceea ce am
> uitat sa mentionez, si am crezut ca s-a subinteles , este ca solutia ma
> intereseaza exclusiv pentru servere.

Din pacate nu ai mentionat ca vrei solutia Pentru Servere si nu s-a
subinteles de niciunde .

> Am mentionat undeva _enterprise_ level   ,unde hardware-ul este de acelasi
> nivel (high-end /  mid-range)  , nu vapor-made, si unde nu am intilnit
> niciodata o situatie in care am avut hardware failure care nu a putut fi
> inlocuit de catre vendor (HP/IBM) .In situatii critice hardware-ul se
> inlocuieste in aprox. 4 ore.

In situatii critice ai cel putin un server de rezerva in configuratie
HeartBeat care intra fara ca procesul sa fie afectat .
Nu astepti sa inlocuieti nu stiu ce placa de nu stiu unde.
Poate ai avut tu  noroc insa mie mi-a picat la un IBM  controlerul LSI de
la Hard Drive- urile SAS .
Pina a venit controlerul a trebuit sa mut hardurile in alt sistem cu un
controler SAS valid , sa trag de acolo ce era de tras si sa reconfigurez
urgent un alt server . A durat cam o saptamana sa imi aduca un alt
controler LSI pentru SAS-uri.

> Ceea ce nu inteleg eu - si am observat ca se intimpla frecvent in ultimul
> timp pe lista - este cum totdeauna sunt oferite alternative (unele de-a
> dreptul hilare )  fara ca cei care le ofera sa gindeasca macar 5 minute
> inainte sa le arunce.
>
> Inteleg ca e excitant sa te joci cu LTSP, Raspberry PI si
> emotia/surprinderea  e mare cind setupul e gata si chiar merge , dar totusi

Dat fiind faptul , dupa cum am zis ca Nu ai enuntat problema Cap - Coada si
cum noi nu putem sa ghicim in globul de cristal , au fost mai multi
colistasi care ti-au aoferit diverse solutii in baza a ceea ce ai enuntat !

O seara Faina !