On 24/7/2015 12:43 PM, Mișu Moldovan wrote:
> <povești vânătorești>
>
> Ca fapt divers, am făcut tot felul de actualizări de la o versiune la
> alta de Debian, da' cele mai „distractive” au fost de la Debian la
> Ubuntu și vițăvercea.  Mai demult (acu' vreo 10 ani) era trivial, da' în
> ultima vreme a devenit aproape imposibil, în special de când cu Upstart.
>  Recent am încercat să trec de la Debian 7.x la Ubuntu 14.04 și, după
> muuulte chestii forțate, cu mare bătaie de cap am reușit să fac toate
> cele să meargă, mai puțin trecerea dintr-un nivel de init într-altul.
> [...]
ca la radio erevan: s-o putea, dar e pacat :-P
hai un pachet doua trei mai merge, desi si acolo poti sa ai diverse
probleme din cauza dependintelor, dar un upgrade ... parca doar asa sa
bifez ca am facut-o si pe asta, daca e un sistem pe care il vreau fiabil
nu l-as chinui asa de rau
dar asta e opinie proprie, unora le place riscul :-D

Alex