Sal,

Eu am folosit in ultimii 2 ani : pentru server AD si replicare :
sernet-samba, pentru print servers etc: samba4, join fara probleme, se
poate administra din win/linux, chestii uzuale ca group policy,dns,print
managment etc ... cu aprox. 600 clienti windows 7.
Cateodata mai era nevoie de un sysvol reset pentru replicare, nimic
sofisticat.

Numai bine.

Gyula KERESZTELY-KRALL

--
Life is a crap game, but the graphics are really there. ;)