On 23-Jan-19 8:22 AM, Petru Rațiu wrote:
> Cu amendamentul ca inca nu mi-am baut cafeaua si n-am testat absolut nimic
> din ce scriu mai jos:
>
> - s{lala}{lulu}  e echivalentul lui s/lala/lulu/ dar cu alta forma de
> quoting,e binecunoscutul operator search-and replace ;
> - mxs sunt flaguri: m si s impreuna inseamna ca \n e considerat un caracter
> oarecare, x inseamna ca whitespaces nu conteaza si ar ajuta la formatare
> sau comments (oarecum degeaba in acest context, se pare)
> - "> [^<]+ \z" din prima parte pare sa vrea sa insemne "> urmat de oricate
> [...]
Mersi

nebanuite sunt caile perl-ului si sintaxa lui, uneori ma gandesc ca daca
dai vreo 3 pumni in tastatura (aleator) ai sanse mari sa se "compileze"
rezultatul ca program perl

citisem si eu intre timp de forma asta de s&r, dar e prima data cand o
intalnesc (chiar si schimbatul / se face destul de rar, macar la
regexp-uri lumea e conservatoare si prefera sa escapeze / decat sa-l
inlocuiasca)

revenind la "> [^<]+ \z", spatiile sunt acolo si match-uiesc in regexp
exact ca si cum ar fi fost in /, nu ? adica faptul ca foloseste acolade
nu inseamna nimic, doar chinuie creierul celui care nu e obisnuit cu
forma asta ...

Alex

ps: ai intuit corect, e legat de xml cleanup; daca idiotii de la hp isi
faceau treaba si macar respectau specificatiile scrise chiar de ei nu
era nevoie de hack-uri si alte balarii de genul (inclusiv algoritmi care
suna: sparge output-ul in chunk-uri si ia-l pe cel mai lung dintre ele
... suna groaznic insa culmea, e varianta corecta)