On 29-Jun-20 1:30 PM, Dumitru Moldovan wrote:

> Ok, de înțeles.  Dar ideea e că ce am în repo-ul cu regulile Salt /
> Ansible / etc. e persistent, pe când output-ul ce zboară doar la mine
> pe ecran o singură dată la prima aplicare e ceva volatil.  Un fel de
> „verba volant, scripta manent” în accepțiune IT.
>
> De gustibus…  :-]

m-am uitat acum prin documentatie si nu pare sa scrie ca se
auto-instaleaza, dar modulul de python-apt / python3-apt e trecut ca si
dependinta; mai mult chiar, daca faci doar check va da eroare ca nu e
instalat si nu va trece mai departe

avand in vedere ca apt-ul e unul din modulele fara de care nu poti trai
pe Debian, n-as putea sa zic ca acest side-effect e chiar suparator, ba
chiar dimpotriva ... doar sa stii de el ca exista (cred ca mai nou l-am
bagat si ca default in lista pachetelor de instalat, sa scap de o grija :-P)

altele sunt chestii mult mai stresante, de genul: atentie mare la roluri
/ task-uri incluse cu when, ca handler-urile "mostenesc" when-ul, si
s-ar putea sa te trezesti ca in anumite cazuri nu se executa, desi din
punctul de vedere ai unei programari iterative ai zice ca totul e ok...

Alex