Threadul asta e din ce in ce mai offtopic si eu astept sa vad care e X-ul
lui Adrian, ca IMHO in 2020 asta cu numaratul megabitilor de memorie se
aplica fie la device-uri minuscule gen rpi (dar a zis ca e vorba de VM, si
nici rpi nu mai e chiar atat de #sarak), fie cand inmultesti cu un N
suficient de mare, caz in care incepi sa te uiti la alte solutii mai
eficiente. Sau poate e doar nostalgia de a lua la smirghel distro-ul ca in
2003...

--
P.