Hardkernel a lansat N2+ săptămâna trecută. Încă nu are suport mainline
foarte strălucit (lipsește accelerarea MALI Bitfrost și o parte din
suportul pentru VPU), dar dacă rămâi pe kernel 4.9 care vine de la Amlogic,
atunci ai de toate (mai puțin X11 cu accelerare video). Dar merge kodi din
framebuffer și X11 e decent chiar și fără accelerare...