salut

tcpdump is your best friend :-P

vad ca ai eth1 si eth2, sa inteleg ca eth0 e o alta interfata pe unde ai
ruta default aia principala ?

ca sa nu te incurci poti sa bagi frumos nume in /etc/iproute2/rt_tables
parca, nu cred ca am incercat niciodata doar cu id-ul de tabela, desi
cel mai probabil ar trebui sa functioneze, doar ca e mai frumos si mai
usor cu "label-uri"

in primul rand ar trebui sa vezi daca ai ping in adresa cu problema, pe
ambele interfete (si tcpdump te poate ajuta sa vezi daca se duc si vin
pachetele pe unde trebuie)

mai e o mare problema: tu ai specificat asterisk-ului cu ce adrese sa
iasa atunci cand face conexiuni ? ca altfel s-ar putea sa se duca pe
interfata principala (eth0) daca acolo e ruta default in tabela default;
si fiind in cealalta parte o singura adresa, nu prea vad cum poti sa
diferentiezi doar pe baza adresei destinatie pe unde sa faci rutarea

Alex