Suportul pentru Mysql???
Cred ca de fapt incerci sa spui suportul mysql pentru php (cel mai
probabil)...
FreeTDS este o implementare free a librariilor client pentru sybase si
mssql (mai precis : a implementare a protocolului TDS - cred ca prin
reverse engeneering si o emulare a librariilor mai sus mentionate:
acelasi API). (deci nu are nici o legatura cu mysql-ul).
Cat despre PHP : mysql-ul vine cu o librarie client mysql deci un simplu
./configure --with-mysql cred ca ajunge.