Buna ziua!

Multumesc din suflet tuturor celor care au gasit cateva minute si mi-au completat si retrimis chestionarul! Multumesc pentru sfaturi si urari, si doresc sa-i reasigur atat pe cei care deja au participat la cercetare cat si pe viitorii respondenti de faptul ca toate datele provenite din chestionar vor fi utilizate exclusiv in cadrul tezei mele de dizertatie.

Deasemenea, doresc sa-i anunt pe cei care doresc sa participe la cercetare si nu au avut pana acum timpul necesar completarii chestionarului ca o pot face oricand saptamana aceasta. Orice chestionar completat imi este util, iar cele cateva minute acordate de catre dvs. servesc unei cercetari relevante sectorului turistic romanesc.

O zi frumoasa tuturor si toate cele bune!

Mihaela Ostafe

Contact:

Mihaela Ostafe

E-mail: [EMAIL PROTECTED]

Telefon:  +46 736 769 086

Adresa: Lund University, LUMES, P. O. Box 170, SE-221 00, Sweden

Do you Yahoo!?
Check out the new Yahoo! Front Page. www.yahoo.com
EuroAtlantic Club: http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/

***
Birou de traduceri autorizate. Oana Gheorghiu - tel/fax: 252.8681 / [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! Groups Sponsor
click here