Sunt scriitorul Bogdan Baghiu, presdintele Asociatiei
Tineretului Universitar cu Disabilitati din Romania,
doctorand in filosofie. Eu militez deopotriva pentru
deparatizarea culturii iesene de personaje irelevante
pentru o cultura europeana a secolului XXI, dar si
pentru deparatizarea similara din domeniul protectiei
persoanelor cu disabilitati. De ani buni, primesc
amenitari cu lovirea si chiar cu moartea din partea
unui individ care ocupa postul de PR la o importanta
institutie de cultura ieseana cu "binecuvintarea"
conducerii acestei institutii, pentru curajul de a
demasca neregulile si spiritul de clan ce domneste
peste cultura locala. Rog toata societatea civila
ieseana si nationala sa-mi fie alaturi si impreuna sa
putem face ca Iasul sa redevina un oars a culturii
autentice. Rog pe aceasta cale sa fiu ajutat sa
organizez in parteneriat cu dumneavoastra o dezbatere
pe aceasta tema.
                          Cu deosebit respect,
                          Bogdan Baghi

Yahoo! Mail - Find what you need with new enhanced search.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM