--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Ovidiu Sorin
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Un lucru destul de ciudat: nu numai Mihai Eminescu si George
Calinescu
> au fost scriitori sau critici. Daca va limitati la aceste doua
> personaje, nu ar mai trebui sa ne surprinda ca au secat valurile de
> cerneala din literatura romāna.

Adevarat.Nu m-am limitat deloc.Daca priviti mai atent veti gasi si
numele lui Preda sau al lui Nichita Stanescu pe care e gresit sa-i
etichetam dupa optiuni politice adica membria la PCR :( pentru ca vin
cate unii care au fost ieri la studentii comunisti si incearca astazi
sa ne explice ce halal lectie de etica e un citat din Calinescu
pentru ca de fapt Calinescu a pactizat cu unii.Ei si?Henri Coanda e
mai putin valoros pentru ca a pactizat cu maniacul de ceausescu?Cum a
spus cineva pe grup sa nu cadem in partea cealalta acum cum fac ai de
il acuza pe Liiceanu de te miri ce nascociri:(.Nu i-am suportat si nu-
i suport pe "fostii" si nici unii din actualii(in special "fosti"
revopsiti).Dar e exagerat sa impingem lucrurile si sa cautam nod in
papura fiecarei personalitati.Am dat citatul din Calinescu pur
intamplator fiindca s-a ajuns la "eminescofagi" :( reactie la 2-3
versuri.Atata tot.Daca nu ne place Calinescu putem sa-l luam pe
Maiorescu.Eu sincer nu vad nici o problema.Altfel s-a facut prea mare
valva pentru cateva versuri.Parere personala.

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM