Sent: Tuesday, June 14, 2005 5:31 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] in carute confiscate...

Dati dumneavoastra posturile unde ati vorbit despre problemele "interne" ale rromilor !

Cand ati dat cu bata in balta ultima data va spun eu: cand etichetati elita romaneasca.
Cand populatia rroma o sa aiba Elita Intelectuala atunci o sa aveti dreptul sa "catalogati"
elita romaneasca sau orice alta elita a unei alte etnii !
Pana atunci corect si politicos este sa va abtineti de la comentarii de acest fel.
(daca gresesc in privinta elitei inelectuale a populatiei rrome si a land mark-urilor lasate
de aceasta elita in istorie accept cu umilinta un curs de recalificare)

Sent: Tuesday, June 14, 2005 18:19

N-am observat c-as fi subiectiv, unilateral, semnalati-mi, punctual, cand am fost, voi fi etc.
Cu stima
Ionescu vasile