Eu banuiesc ca e Daciana Sarbu. :)

Pentru ca numai asa se explica de ce habar nu are ca FIRMELE nu platesc "in avans" nici un inpozit !
Si nici nu fac declaratiii estimative de venituri.
Iin inaltele sfere unde evolueaza domnia sa nu conteaza diferenta intre SRL, SA, si PFA.

Sent: Thursday, November 24, 2005 6:01 AM
Subject: RE: [romania_eu_list] Meditatiile trebuie reglementate!!!

Si eu as dori sa stiu care-i numele adevarat al
"daciei1111" sa stim si noi ca face parte din sistem,

http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php
> ***

> to:
>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the
> Yahoo! Terms of Service.

>  Appel audio GRATUIT partout dans le monde avec le
> nouveau Yahoo! Messenger
>  Téléchargez le ici !

Democratie este mecanismul ce regleaza sa nu fim condusi mai bine decat meritam. G.B.Shaw

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/