Exagerezi - si imi pare rau sa vad asta, pentru ca te vad pe alte liste cu pozitii perfect echilibrate si esti una dintre putinele persoane ale carei mesaje le citesc cu placere :)

Ideea in casatorie este ca "implicatii" iau decizia intr-o perfecta capacitate de a discerne si a decide (nu degeaba se face fisa aia medicala).

In momentul in care un animal va putea sa spuna "DA" in deplina cunostinta despre ceea ce face, problema s-ar putea sa fie pusa pe tapet - dar eu nu prea ii vad pe oameni dispusi sa le recunoasca animalelor vreun grad de inteligenta - cel putin nu atata timp cat ele sunt privite drept "cote care se recolteaza" samd...

Codruta

De asemenea, in spiritul celor de mai jos si-al multor altora spuse pe-acest subiect pe lista relativ la drepturile homosexualilor/lesbienelor, propun sa se legalizeze si casatoriile inter-specii, ca expresie a drepturilor la fel de incontestabile ale minoritatii sexuale zoofile.
Las pe altii sa se gandeasca la cum s-ar putea rezolva aceasta problema, absolut esentiala pentru viitorul omenirii, in cazul unei alte minoritati sexuale, necrofilii.  Dar in mod cert si ea trebuie rezolvata.
Sunt convins ca Vali imi va da o mana de ajutor in aceasta intreprindere, publicand liste ale unor oameni de valoare apartinatori celor doua minoritati mentionate mai sus.

Then she'll be a true love of mine"
www.sustrain.info