Catalin, eu unul nu te calific in nici un fel.  In schimb nu am gustat gluma (daca asta ai intentionat sa fie), asa ca o calific ca o gluma proasta.  Ce sa fac, mi-am pierdut brusc simtul umorului.

Vali

Sunt convins ca Vali imi va da o mana de ajutor in aceasta intreprindere, publicand liste ale unor oameni de valoare apartinatori celor doua minoritati mentionate mai sus.

Inainte de-a ma califica drept comunist, nazist, taliban, sau chiar mai rau ...