Imi e rusine de mine!
De vreo 3 ani incoace m-am ingrasat cu vreo 7 kg... si continua sa-mi placa frisca si mancarurile bine gatite, cu "specific national", pe care le gasesc si in Romania si prin diverse tari ale UE..

Trebuie sa recunosc ca, totusi, in secret, chiar imi era dor de "adidasii" pe care ni-i "serveau" pe vremea lui Ceausescu, pentru ca sa putem mandri sa ne mentinem cu orice pret intr-o "varianta estica a UE"... precum si de pantalonii rupti in fund prin care ni se putea vedea coada mandru ridicata (pentru ca nu se gasea prin magazine nici macar atza de carpit)...

M-am hotarat! nu mai vreau "vasala la UE" - vreau "vasala la NATO" :-pp

Codruta

Domnule Lucian Branea,

Mesajul dumneavoastra ma convinge ca  inca in Romaia constiinta trece prin burta !
Sincer mie mila pentru astfel de oameni.
Nu indraznesc sa  fac o paralela dintre  pretul  /riscul pe care lau  platit revolutionarii americani pentru a deveni liberi ... . comparat cu pretul pentrru finantari pe care il pune  societate a romaneasca astazi  ... .

Va purtati ca niste  vasali educati in cultul capului plecat  ... .al bacsisului si al vanzatorilor de tara.

Vasile Bouleanu   .
NATO  Da !
UE NU !

Then she'll be a true love of mine"