L 130/1999 care spunea ca nu se mai pot face conventii civile decat in cazul in care persoana nu desfasoara astfel activitatea principala.
Timpul era limitat la maxim 3 ore pe zi.
Mai mult, acum, cei de la finantele publice nu recunosc decat conventiile incheiate cu PFA si imp. de 16%.

Se poate insa incheia contract de munca cu timp partial. :)

From: codruta
Sent: Tuesday, March 21, 2006 12:19 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Contract part time-intrebare

Ati putea sa indicati legea EXACTA care specifica chestia asta?

???

Codruta

From: alin patru

Din cate stiu eu- pentru ca mi-au atras atentia cei de la Camera de Munca Sibiu- nu se mai pot incheia contracte civile de prestari servicii, doar contracte de munca.

Alin Patru

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

American politics Dvd region free Region free dvd player