Noi stim sa citim si sa scriem, dar dvs. absolut deloc ("...s-au ce este romanesc...", "noi" in loc de "noii veniti", "UE s-au SUA", "a-ti observat...", "...dar calatorul stie ca zboara cu TAROM si nu i-l intereseaza altceva.... ").

Luati repede gramatica in mana, pana nu se prind aia care v-au angajat si care va trimit atat de mult in strainataturi !

Crina Moscovici

----- Original Message -----
From: sit
Sent: Tuesday, March 21, 2006 3:23 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Suferintele tinarului zburator cu Alitalia

Noi toti cred ca am ramas cu "obiceiuri fine" de genul sa "moara capra vecinului", s-au ce este romanesc este prost facut, ce are legatura cu cu Romania tine de hotie si coruptie.... Ma bucur ca nu intrebati ,la fel ca noi veniti din tarile U.E. s-au S.U.A., daca avem acoperis la hangar , daca stim sa citim,  sa scriem...
Zbor cu TAROM prin natura serviciului meu, dar am folosit si alte companii aeriene....
Exista diferente foarte mari si vreau sa va spun ca TAROM are printre cele mai bune servicii...
Ma mir ca abia acum a-ti observat ca Alitalia are probleme...s-ar putea sa mergeti la "pomul laudat" si la alte companii aeriene si sa constatati ca pretul redus al biletului implica scaderea calitatii serviciilor...
Circa 90% din probleme puse in carca companiei TAROM, sunt probleme ale altor companii care deservesc aeroportul s-au chiar o anumita companie aeriana ...dar calatorul stie ca zboara cu TAROM si nu i-l intereseaza altceva.... Poate ca ar trebui sa fim mai intelegatori si intelepti....

Aurel Curdov