----- Original Message -----
From: "Ionut Toader - Desilva" <[EMAIL PROTECTED]>

> Eu nu contest existenta holocaustului si nu de teama sa nu o patesc cu
legea
> austriaca dar ma intreb acum de ce unii incearca sa impuna noilor
generatii
> existenta a ceva ce ei nu pot proba cu ajutorul pumnului de fier al legii.

Adica cum sa probeze cu pumnul legii ?
Mai doriti inca un proces al nazismului sau ..  ce ?

> Nu va da de gandit domnilor? Unde e libera exprimare pasnica a opiniilor
> fiecaruia - dreptul la propria opinie? Sau democratia asta e o democratie
> ingradita?

Normal ca democratia este ingradita !
Ea se opreste acolo unde "dreptul" dvs. incalca "dreptul" meu !
In acel moment intervine justitia !
Ideologia si miscarile naziste sunt interzise prin legi si Holocaustul este
recunoscut oficial in aproape toata lumea.
Promovarea ideologiei naziste si negarea Holocaustului sunt pedepsite de
aceleasi legi.

Faptul ca dvs. nu ati fost atunci si acolo, ca sa va convingeti cu proprii
ochi este total irelevant.
Nici eu nu am fost "atunci si acolo" cand extraterestri experimentau pe
maimute si au creat omul !
(Din fericire pt. convingerea asta nu ma aresteaza nimeni !)   :)))

Sau oprimam raul cu rau? Si atunci care este deosebirea intre
> tortionarii de atunci si oamenii legii de azi? In speta cei din
Austria....

Deosebirea este CLARA. Se aplica LEGEA !
Lege care a aparut in urma sutelor de mii de marturii ale fostilor detinuti
in lagarele de concentrare naziste !