--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Din cate vad, B.O. a intrat in PNL in niste vremuri "urate", in
care a fi
> intr-un partid "de opozitie" putea sa te expuna la muuulte rele! -
deci nu
> vad ca ar fi vreun oportunist,

NU prea!Sau oricum (mult) mai putin decat altii!Numai cine n-a fost
suficient de atent la momentul respectiv sau n-a citit suficient n-a
observat ca PNL nu prea era in 1991 (chiar asa) intre partidele
hulite ca de ex. PNCTD.Deci "expunerea" era redusa, totusi...Sa ne
amintim numai OPORTUNISMUL (jenant) al unui "domn' sef" la PNL, pe
nume Radu Campeanu, care statea(la vremea aia - vorbim despre 1991
cand tanarul Olteanu zice-se intra in PNL "din convingere", dupa
citite , poate ne spune si cateva titluri sau ce l-a convins sa intre
in PNL...altceva decat "inpingerea de la spate" din partea
unor "apropiati" care la 19 ani se pare ca ii asigurau "un viitor
stralucit" in Parlament...nu?) "stans" langa Iliescu ca si la CPUN
(pana in mai 1990)...
...asta doar amintind asa tangential de ispravile unor "domni
liberali-romani" care au oscilat ba la stanga, ba la dreapta
esicherului politic, cand cu Iliescu cand cu Constantinescu si mai
departe dupa ...interese, deh...