Tu vorbesti de "sforarii" si "industrii subterane", pe baza unor
informatii neverificate, din care nu reiese nici macar un presupus
caracter ilegal al acestora. E de presupus ca in efervescenta
actuala, justitia romana ar fi atacat asemenea dosarem, nu? Altfel
propagam mituri, la fel ca si doamna Nicholson, care a oripilat media
occidentala cu informatii despre copiii romani traficati pentru
organe prin adoptii internationale, motiv de blocare a acestora
permanent. Cind i s-au cerut insistent probe, a refuzat sa mai dea
declaratii.

FR

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Dan" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Ioan Pop" <ioanpopp@>
> internationale.
>
> asa ies la iveala sforariile unor "industrii" subterane
cu "incasari
> de milioane de $".Si asta in prag de aderare EU...

> "Poporul roman nu e cu nimic inferior poporului german sau francez.
> Ca n-avem un Goethe, dar avem un Eminescu.Iar din punct de vedere
> politic, vifornita din spaþiul în care s-a desfasurat istoric
poporul
> roman ne arata ca santem unul din marile popoare ale Europei" -
Petre