Cotet Domnica
Presedinte Executiv, Asociatia "Centrul de Inovare si
Dezvoltare de Afaceri" (sprijinirea antreprenoriatului
feminin)
Str. Baciului Nr2
Tel:332 31 95
e-mail:[EMAIL PROTECTED]

<http://us.rd.yahoo.com/mail_us/taglines/postman1/*http:/us.rd.yahoo.com/evt=39663/*http:/voice.yahoo.com>
>  to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.
>

> *** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din
> impozitul pe 2005 - detalii la
> http://www.doilasuta.ro ***
>

>   _____
>
> YAHOO! GROUPS LINKS
>

> *      Visit your group "romania_eu_list
> <http://groups.yahoo.com/group/romania_eu_list> " on
> the web.
>
> *      To unsubscribe from this group, send an email to:
>  [EMAIL PROTECTED]

<mailto:[EMAIL PROTECTED]>