A negocia cu teroristii cred ca este o mare greseala.
E ceea ce se intampla in relatia cu Bin Laden.
Inseamna ca-i recunosti de parte in conflict, ca sunt
organizati si au responsabilitatea a ceea ce fac si
mai ales ca esti de acord cu armele cu care lupta ei.
 Ei trebuiesc tratati cu armele cu care actioneaza sau
cu altele echivalente...
Ori numai responsabili nu se numesc cei ce-si "educa"
copiii ca sinucigandu-se omorand si pe altii ajung
ingeri...

Cand pun "in joc" permanent miza maxima (viata
oamenilor)  obliga partenerii la "un joc pe masura"...

Cand conducerea lor nu-i poate stapani inseamna ca
nu-s organizati ci fiecare face cum ii dicteaza
"constiinta"

Cred ca am sa fiu etichetat de sentimental(poet in
politica) dar asa vad eu lucrurile. Solutia cred ca
este oprirea razboiului, odata cu eliberarea
ostaticilor, retragerea din tinuturile ocupate si
securizarea granitelor Israelului. (ca sa nu spuneti
ca am comentat si n-am propus nimic)

http://infoblogro.blogspot.com/
http://360.yahoo.com/ales121212