Domnule Anton,

Probabil ca unii pe aceasta lista ma considera Satana in persoana, am ajuns sa primesc amenintari si insulte pe privat din cauza faptului ca sunt perceptuta drept o mare militanta pentru eliminarea obligativitatii orelor de crestinism ortodox din scoli (observati ca nu folosesc termenul "ore de religie"). Ei, cu toate astea, nu sunt catusi de putin atee. Si, asa cum nu ati stiut despre mine, probabil nu stiti deloc caror confesiuni apartin ceilalti colegi care au sustinut acelasi punct de vedere ca si mine. NU ati auzit de alte culte pentru ca, in afara de ortodocsii-aparatori-ai-ortodoxiei, noi, ceilalti, ne-am identificat prin argumente, nu prin confesiune.

Nu mi se pare corecta generalizarea si etichetarea tuturor celor care nu impartasesc pozitia dvs. drept atei. Si daca un bun crestin stie, intr-adevar, sa respecte credinta celuilalt, atunci ar trebui sa inteleaga de ce acest celalalt poate sa nu doreasca sa se uite la icoane in timpul orelor de fizica.

Cele bune,

Amana S. Ferro

Re: atei vs ortodocsi, dlui Anton

Posted by: "Ion Anton" [EMAIL PROTECTED]   ionutanton777ro

Tue Oct 3, 2006 10:01 am (PST)

Buna ziua,

am insistat pe atei deoarece acestia fac atata propaganda pentru a se
scoate religia din scoli (si apoi probabil si din viata oricarui
cetatean crestin).
Celelalte culte nu am auzit sa insiste atat de mult pe acest subiect.
Si mai este un aspect.
Nu cred ca un crestin adevarat, orice confesiune ar fi el (ortodox,
catolic, protestant, etc..) poate milita cu inima curata pentru a scoate
icoanele din scoli, spre exemplu.
Un bun crestin stie sa ii respecte
credinta celuilalt.

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui