Domnule B.,

     Se vede treaba ca nu ati fost aici in '89 si nu ati simtit pe pielea dvs. ce a insemnat Piata Universitatii si mineriada.Fiecare are expierenta sa ,impactul cu realitatile de atunci explica unele din intamplarile ulterioare,inclusiv pe cea legata de simbolurile crestine,vazute mai temetor ,la inceput ca materiale didactice,necesare explicarii si nararii unor subiecte,apoi ,dupa cum sunt si oamenii (invatatorii,dirigintii,uni profesori etc.) ori dupa cum s-au impletit oportunitatile politice cu cele ale crestinilor(indiferent de cult) si ASA CUM IN PARLAMENTUL ROMANIEI ELE SUNT POSTATE LA TRIBUNA OFICIALA.Cum am spus si in alta parte,nici dracu nu sta degeaba:"hai sa le dam jos"!Va asigur ca sunt mult prea grele ,au o incarcatura emotionala deosebita si constitue deseori prilej de invocatie si nu e de prevazut ca se va renunta la ele ,chestiunea nu se pune si cred eu, ca doar o paranoie nationala ar putea sa miste ceva.

     Retineti insa: Paragraful 1 al art.9 din Legea invatamantului nu se aplica nci in prezent la mai mult de 65% din elevii tarii.Informatia poate fi controlata.A avut grija  tot Ipatie ca dupa primul paragraf sa imbarlige legea in asa hal incat nimeni sa nu fie in stare sa dea vreo solutie care sa nu contravina primului paragraf.Suntem inca in faza comunista-atee cu mai bine de 30% din copii tarii..Nu ar fi rau sa ne intrebam,INCOTRO?(Raspuns previzibil: in Spania su in Irlanda!!!) Ov.I.

.

From: Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Subject: Re: [romania_eu_list] Re: atei vs ortodocsi, dlui Anton
Date: Tue, 3 Oct 2006 19:03:10 -0700 (PDT)

Un crestin autentic vrea   sa educe  copii in  biserica nu in scoala.

Poate  gasiti un preot care sa  explice de ce  si in baza carei  interpretari biblice  trebuie sa existe in  cladirile statului simboluri  religioase.

Tare mult am nevoie de o astfel de opinie.

Vasile Bouleanu   .

Ion Anton <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Buna ziua,

am insistat pe atei deoarece acestia fac atata propaganda pentru a se scoate religia din scoli (si apoi probabil si din viata oricarui cetatean crestin).
Celelalte culte nu am auzit sa insiste atat de mult pe acest subiect.
Si mai este un aspect.
Nu cred ca un crestin adevarat, orice confesiune ar fi el (ortodox, catolic, protestant, etc..) poate milita cu inima curata pentru a scoate icoanele din scoli, spre exemplu. Un bun crestin stie sa ii respecte credinta celuilalt.

Ionut Anton

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Amana Ferro" <amana.ferro@...> wrote:

> Dar de ce vorbiti numai de atei, domnule Ionut Anton? Din textul de mai jos
> reiese ca dvs. impartiti populatie globlui (sau, macar, a Romaniei) in
> "atei" si "ortodocsi". Ce facem cu agnosticii si cu credinciosii oricaror
> altor culte, ortodoxe sau nu?
>

> Va multumes.
>

> Amana S. Ferro
>

> Protectia drepturilor ateilor, de a nu frecventa orele de religie ortodoxa
> este asigurata.

MSN Hotmail sur i-mode : envoyez et recevez des e-mails depuis votre téléphone portable ! __._,_.___

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui