At 09:08 AM 12/3/2006, Andreea Marc wrote:
>Domnule Gane, cu tot respectul, din pura curiozitate, cum se numeste
>aceasta "urare" a dvs - "sa simta pe pielea lui si a familiei sale
>urgia Domnului, sa nu ai parte de fericirie sufleteasca"? Pentru ca,
>personal, o vad mai mult demna de lucruri oculte decat de religia
>crestina de care vorbiti.

Interesanta atitudinea asta. O vad mereu la unii necrestinii
neortodocsi. Cind nu mai au argumente ii trag de urechi pe crestinul
ortodox ca cica nu-si respecta propriile "legi". Cred ca Preotul
crestin-ortodox si Al De Sus sint cei in masura sa-l judece pe
crestin si nu necrestinii neortodocsi.

>  Dumnezeu a creat mai multe natiuni, mai multe religii, mai multe
> culturi, nu doar crestini ortodocsi. Si cu siguranta cuvantul Lui
> nu are nimic de-a face cu ura  intre oameni si cu astfel de
> "urari". Suntem diferiti si trebuie sa acceptam acest lucru. Mai
> mult, trebuie sa respectam fiecare religie in parte.

Din cite am cititi nici o religie din Romania nu s-a opus icoanelor
din scoli si nu au protestat impotriva icoanelor. Si aici erau
musulmani, evrei, crestini de alte culte si secte.

Deci cine nu respecta pe cine?

>Daca nu e asa, inseamna ca atatia ani am avut o perceptie gresita
>asupra a ce inseamna religie si Dumnezeu.

Fiecare intelege ce vrea din lumea asta. Eu in continuare nu pricep
ura si indirjirea alora care nu pot dormi noaptea pentru ca sint
icoane in scoli. Nu inteleg ce pierd ei din chestisa asta? Si de ce
trebuie neaparat ca majoritatea romaneasca crestin-ortodoxa sa le faca pe plac?

Raspunde prin e-mail lui