> Interesanta atitudinea asta. O vad mereu la unii necrestinii
> neortodocsi. Cind nu mai au argumente ii trag de urechi pe crestinul
> ortodox ca cica nu-si respecta propriile "legi". Cred ca Preotul
> crestin-ortodox si Al De Sus sint cei in masura sa-l judece pe
> crestin si nu necrestinii neortodocsi.

Domnule P., 'atitudinea asta' e, de cele mai multe ori, una usor
amuzata... Ca de fiecare data cind te afli in trafic, alaturi de cite
un taximetrist care isi face cite trei cruci largi in dreptul cite
unei biserici - dar care, 2 minute mai tirziu, injura de mama focului
sau sare cu levierul la un nefericit care a frinat brusc in fata lui
sau i-a taiat calea involuntar... Ca de fiecare data cind vezi ca
Steaua, echipa razboinicului luminii (fara ghilimele), se prezinta pe
teren intr-o zi de duminica... Deh, majoritatea ipocrita sau
foarte-ipocrita, cum scriam in mesajul de vineri...

Sint doar curios: daca doar "Preotul crestin-ortodox si Al De Sus sint
cei in masura sa-l judece pe crestin" - cine este indreptatit sa
judece (si sa injure/blesteme/ameninte-cu-moartea/etc.) pe crestinii
nepracticanti sau pe 'neortodocsi' ?

Raspunde prin e-mail lui