D-le Leitoiu, ati spus intr-adevar toate cele de mai jos si inca altele nu
de cateva ori, ci de multe ori.  Ati mai spus (sa tot fie vreo 30-40 de
mesaje in urma) ca v-ati saturat de toata discutia si ca n-o sa mai
interveniti pe-aceasta tema...
Acum, ca sa nu fiu acuzat de bagat pumnul in gura, intoleranta si multe alte
nenorociri (oricum cam toata lumea pe lista stie ca sunt toate astea si mult
mai mult decat atat, deci n-are rost sa neg evidenta), credeti totusi ca as
exagera rugandu-va, atat pe dvs,. cat si pe ceilalti combatanti, sa faceti
un efort laudabil si sa rezumati intr-un singur mesaj, oricat ar fi el de
lung, tot ce aveti de spus pe-aceasta tema (asta presupunand ca e ceva nou
ce nu s-a spus deja de XXX ori in ultimele saptamani) -- dupa care sa faceti
un efort inca si mai mare si sa va tineti de cuvant?  De buna seama ca
pentru o persoana de talia dvs. intelectuala exercitiul n-ar trebui sa fie
prea dificil.

Sunt convins ca multa lume de pe lista asta, indiferent de convingerile
religioase, sau absenta lor, va va fi foarte recunoscatoare.  Ma puteti pune
cu incredere in capul acestei liste.

In acelasi timp, i-as ramane la fel de recunoscator d-lui Branea daca ar da
dovada in moderarea celor care bat campii, indiferent de gratie, de aceeasi
fermitate si vigilenta de care sune ca da dovada in moderarea unor ipotetice
clone.

Cu umile multumiri,

Catalin Dimofte