Cred ca sunteti de acord (mai putin minoritarii
anti-icoane, evident), ca Dl Dimofte a dat un raspuns
genial. Libertatea ta (inclusiv de a face pe nebunul)
sfarseste acolo unde incepe libertatea mea. libertatea
ta de a intinde pumnul se sfarseste acolo unde incepe
fatza mea. Sa ne aducem aminte de "exemplul pozitiv"
al unei parti dintre cei care astazi contesta icoanele
si care nu au vrut sa dea examen in ziua de sambata,
dand in judecata statul roman pentru asta. Curat
crestin sa dai in judecata! Dar oare ei, prin
comportamentul lor DE MINORITARI (subliniez mereu
asta) AGRESIVI nu au lezat senitmentele, valorile si
in final organizarea sociala a majoritatii? Bine, Dl.
Catalin! Actiunea (agresiva) ar trebui sa aiba, dupa
legile naturii, o reactiune la fel de agresiva. Faptul
ca reactiunea este eleganta e un plus pentru
ortodocsi. Bravo, romani de oriunde, ca va treziti!

Answers<http://answers.yahoo.com/;_ylc=X3oDMTFvbGNhMGE3BF9TAzM5NjU0NTEwOARfcwMzOTY1NDUxMDMEc2VjA21haWxfdGFnbGluZQRzbGsDbWFpbF90YWcx>.

beta<http://us.rd.yahoo.com/evt=43257/*http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta>-
> Fire up a more powerful email and get things done
> faster.

Cheap talk?
Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.
http://voice.yahoo.com

Raspunde prin e-mail lui