  From: Daniel P.
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, January 11, 2007 8:19 PM
  Subject: Re: [romania_eu_list] ISAILA: Iarta-ma, Beatrice!

  At 10:48 AM 1/11/2007, Horatiu Sasu wrote:
  >Deja s-a ajuns prea departe cu discutia. Se merge pe
  >analogii fortate si total aiurea.

  The term fallacy denotes any mistaken statement
  used in an argument. In logic, it specifically
  means an argument that violates the rules of
  formal demonstration. Beginning with Aristotle,
  fallacies have generally been placed in one of
  three categories: a material fallacy
  (misstatement of facts), a verbal fallacy
  (improper use of words), or a logical fallacy
  (also called a formal fallacy-a mistake in the process of inference).

  http://en.wikipedia.org/wiki/Fallacy

  >pentru ca se fac ca nu inteleg ca intr-o societate
  >normala (cum e inca a noastra) minoritatea se supune
  >majoritatii, iar nu invers.

  Cu riscul de a supara imi permit si eu o
  analogie: a mai existat in istorie Romaniei o
  minoritate mica de tot si foarte rea care a dorit
  cu tot dinadinsul sa schimbe societatea dupa cum
  au vrut mshcii lor. Se intimpla prin 1945 si, cu
  ajutor strain, au reusit (sa distruga Romania).

  Daniel

  PS Revenind la articolul initial incep sa ma
  indoiesc ca Beatrice a fost o persoana reala. De
  ce? Pentru ca apare iar "Biserica Adventista de
  Ziua a Saptea". Pentru o vreme nici o
  biserica/religie/cult din Romania nu s-a opus
  icoanelor pina cind a aparut comunicatul
  "Bisericii Adventiste de Ziua a Saptea". Iar acum
  Beatrice face parte din aceeasi secta. Stranie coincidenta!

  http://www.eset.com

Raspunde prin e-mail lui