Spunand "NU" intariti ideea ca tot circul derulat pana
acum a fost "normalitatea" pe care o asteptati, o
acceptati si o alimentati prin pastrarea persoanelor
ce au generat-o in aceleasi functii. Ce-ati schimbat
spunand NU ?
Vom trai si vom vedea ca nu se va schimba nimic chiar
daca va ramane in functie...
Suntem blestemati ... cum spunea chiar impricinatu' in
capania din 2004.

--- Mircea Suman <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Eu sunt un
> pesimist, cred ca orice vom spune la referendum nu
> se va intampla nimic pozitiv, dar voi spune "nu" din
> motivele pe care vi le-am mai explicat, fara sa
> primesc un raspuns. Putem, insa, face impreuna un
> mic pas spre ceea ce dorim amandoi, adica spre o
> societate normala, pastrandu-ne stima reciproca in
> ciuda deosebirii de vederi existente intre noi.

Vizitati http://roinfocds.blogspot.com si spuneti-va parerea printr-un
comentariu; ne-ar ajuta foarte mult. Va multumim.

Get your own web address.
Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.
http://smallbusiness.yahoo.com/domains/?p=BESTDEAL

Raspunde prin e-mail lui