On 7/3/07, ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

   From: Catalin Dimofte
> 2) Aceleasi organizatii fac lobby la guvern ca investitorii sa plateasca
aceste studii.
Catalin... :)
Prin LEGE investitorul este obligat sa plateasca studiile de impact!!!
Este optiunea LUI sa investeasca - deci e normal ca EL sa plateasca ;)

> 3) Daca am inteles eu bine, numai aceste organizatii si eventual ceva
asociati pot face acele studii (sau asta o spuneti dvs.?)...
Sunt luate in considerare NUMAI acele SIM care sunt facute de firme
(FIRME!) autorizate de MMDD - autorizarea se face in fiecare an si se
urmaresc niste criterii pe care acele firme trebuie sa le indeplineasca - ma
rog... ca modul in care sunt "urmarite" e discutabil, asta tine de
"specificul romanesc" ;))
Lista firmelor era afisata pe vechiul site al MMGA - pe asta nou, eu nu le
gasesc, probabil trebuie cautat cu rabdare ;)

Deci nu, n-ai inteles chiar bine :)

> 4) ...si prin urmare pot incasa banii cu pricina.

Si prin urmare deci nu... >:))

> Nici urma de conflict de interese.  Cel mult un caz clasic de functie
care creeaza organul, sau de lup paznic la oi, ca sa ramanem la zoologie.

Daca or fi "conflicte de interese" ele in mod SIGUR trebuiesc cautate prin
alte cotloane ;)... ocnite si cotrute... :)))

Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea
defrisarilor abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui