Am facut o rezervare pe net la un hotel din Slovacia. Mi s-a cerut confirmarea
rezervarii pana la 30 august. Insa, ceea ce nu mi se pare normal este ca
trebuie sa fac o plata in avans de 30% din suma (), urmand ca cel tarziu cu o
luna inainte de momentul sosirii, sa fac si restul platii. Mi se spune ca voi
primi o factura proforma dupa plata procentului de 30%, urmand sa primesc
factura finala la sosire.

("Deposit for accommodation booking is 30 %. You can realize the payment
through our secure on-line card payment service. We will send you voucher and
prepayment invoice of your booking by e-mail after registering of payment.
Complementary payment can be paid 1 month before arrival.")

De unde am certitudinea ca hotelul si agentia respectiva de turism prin care am
facut rezervarile (agentie furmizata automat de site-ul hotelului cand
am accesat linkul pentru a face rezervarea: www.travelslovakia.sk) sunt reale
si nu este o cyber-pacaleala? Din experienta dumneavoastra, ce parere
aveti: este sigur sa fac plata in acest fel? Plus ca nu prea stiu ce inseamna
"on-line card payment service" (probabil ca am nevoie de credit card)?

Va multumesc.
Cu stima,
Maria P.

Raspunde prin e-mail lui