2012/8/13 Jaroslaw Kruk :
> Ja nie wiem czy to jest jakaś zasada, a już na pewno czy to nowa
> zasada. Zastanawiam się tylko w jaki sposób będzie mógł sprawdzić
> swoją pracę zanim ją zacomituje czy nie psuje ona czegoś w dystrybucji
> skoro nie używa tej dystrybucji.
Dziwnym trafem posiadanie PLD
On Fri, Aug 10, 2012 at 7:24 PM, Andrew Reeves wrote:
> As far as I can count, there is already one interested donor who would
> like to know something about his investment.
>
> If it didn't get past your filters, here's the link:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-discuss/2012-Aug
On Wed, Aug 8, 2012 at 1:43 PM, Caleb Maclennan wrote:
> Which brings us to the next problem. This user has been banned from
> the development lists for bad behavior, in particular a consistent
> series of posts that people felt were trolling and non-constructive.
> Since being on the devel lists
2012/8/8 Piotr Budny :
>> > Ponieważ Bartek cały czas jest żywotnie zainteresowany rozwojem
>> > dystrybucji i aktywnie przyczynia się do wprowadzania zmian, proponuję
>> >
>> > Z mojej strony +1.
>>
>> +1
>
> +1
Bartek, wyślij nazwę użytkownika oraz skrót hasła do cvsadmina
(oczywiście, jeśli chc
-June/18.html
Z mojej strony +1.
wolf
-- Forwarded message --
From: Bartosz Świątek
Date: 2012/8/7
Subject: w32codec updated
To: "PLD: Developers list (Polish)"
, Paweł Zuzelski ,
Bartosz Taudul
Witam,
w załączniku patch na wersję. Poprzedni tarball jest
2012/5/29 Jacek Konieczny :
> No i? Tak ni stąd, ni zowąd się zmienią nazwy urządzeń, które były
> używane przez ostatnie kilkanaście lat? Bez żadnego ostrzeżenia, bez
> żadnej dyskusji? Przecież mało której konfiguracji to nie zepsuje!
Nie da rady przetestować wszystkich możliwych konfiguracji. Cz
On Sat, May 26, 2012 at 2:19 AM, wrote:
> kernel 3.3.7-1 z main
Coś mi się zdaje, że się pomyliłeś i chciałeś napisać "Windows 7".
Poświęcaj więcej uwagi następnym razem gdy piszesz maile. W Linuksie
wszystko działa, a w PLD to już w szczególności.
PS. Kondolencje.
wolf
2012/5/23 Bartosz Świątek :
>> Kiedyś zgodnie z polityką PLD, wszystko szło w kierunku rozdrabniania.
> Konkrety, a nie niepisane zasady.
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.advocacy/dzT4FH19Kaw/7PchiRrWDZYJ
Nie znasz KDE - nie wypowiadaj się.
> Poczytać oficjalnie to jedynie na wuwie możn
2012/5/21 Bartosz Świątek :
> Serio? Może przestaniesz trollować i to po prostu naprawisz.
Co naprawiać jak wszystko działa. To pod Windowsami są bluskriny
nonstop i nic nie działa. Żarty sobie robisz.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@list
2012/4/29 Bartosz Świątek :
> Postuluję o usunięcie linii th-i686. Jak nie działa, to wypad, zanim
> będzie big move.
Trzeba było postulować usunięcie th-alpha, to by do dzisiaj się
kisiło, żeby tylko tobie na złość zrobić :P
wolf
___
pld-devel-pl mailin
2012/4/28 Bartosz Świątek :
> Oj tam oj tam, po prostu umiem sobie dodać 1 + 1. Jak tak często
> czytam, że coś nie działa (a mówimy teraz o kernelu, przypominam) to
> chyba nie jest wcale tak kolorowo jak propaganda głosi :)
> Ale zaraz nam wszystko ktoś wyżej postawiony wyjaśni, że ja to troll,
>
2012/4/28 Bartosz Świątek :
> Dolby też nie ma :( Oszukali mnie!!
Sprawdzałeś na sterownikach z gita?
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2012/4/28 Bartosz Świątek :
> Ale ale, ale przecież Windows to mono, a linux to dolby surround i
> cała muzyka jest za darmo
http://www.youtube.com/watch?v=9sJUDx7iEJw
Super ta darmowa muzyka!
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pl
2012/4/28 Bartosz Świątek :
> dystrybucyjnego, nawet sam CEO chwali się że ma jakieś gitowe
> snapshoty.
I co się złośliwie czepiasz? Nie każdy ma Windowsa, żeby mu sterowniki
od grafiki po prostu działały, czasami trzeba sprawdzić 15 branchy
różnych zanim zacznie działać!
wolf
___
2012/4/6 Paweł Sikora :
> chcialem sie zabytac czy beda chetni do rozwijania kompilacji pld-th pod x32?
Oczywiście. Jak tylko skończą robić port na ARM-a.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mail
2012/3/26 Paweł Gołaszewski :
> Brak /dev/console ?
Dokładnie, ileż razy na tym się przejechałem...
Czemu tego nie ma w pakiecie filesystem czy tam FHS?
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailma
2012/2/18 Bartlomiej Zimon :
> google nawet wie gdzie to jest :)
> git://gitorious.org/poldek/poldek.git
Czy to coś podobnego jak aktualnie obowiązujące zasady, które spisane
są na ircu, w commit logach i w prywatnych rozmowach szefa na
jabberze? Bo na stronie projektu jakieś inne bajki są, o:
http
2012/2/18 Bartosz Świątek :
> To może jeszcze opcja do poldek.conf ile ma tych opcji pokazywać. Bo
> może nie każdy chce 25 opcji, a może tylko 5, albo 10 na raz i po tej
> ilości chce już skrolować. Przydatne przy małych terminalach.
A to się samo nie dostosuje?
BTW, co z rzuconym kiedyś pomysłem,
2012/2/7 Bartosz Świątek :
> Klamiesz! Na ircnecie tylko dwa trolle siedzą :)
To ty kłamiesz! Oto słowo pańskie: "nie zaglądam tam". To tak jakby
ircneta w ogóle nie było, więc nie insynuuj!
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux
2012/2/7 Arkadiusz Miśkiewicz :
> Please stop this personal crap.
>
> Better share with us about what is the actuall problem with this bcond? I
> cannot tell that from reading your commit logs.
Jakbyś nie odpierdalał personal crapu z abw, to by sobie glen mógł
przeczytać o co chodzi.
wolf
2012/1/24 Jacek Konieczny :
>> które ważą ~nic. Robiona jest podpaczka, żeby RPM miał jeszcze więcej
>> roboty grzebiąc po swojej bazie.
> Robotą RPMa bym się nie przejmował.
Niektórym przeszkadza, że RPM przez rozdęcie bazy paczek działa tak
ślamazarnie jak działa.
wolf
__
2012/1/20 Jarosław Kruk :
> Nie jest prawdą, że w PLD wszystko zawsze działa i nie kojarzę żeby ktoś
> tak twierdził (jeżeli było inaczej to proszę podaj linka, z chęcią
> doczytam).
Jarku, uwierz mi na słowo, było bardzo wiele takich przypadków (na
IRC-u). Mógłbym w logach poszukać, ale chyba nie
2012/1/19 Jan Rękorajski :
> Nie udawaj, że nie wiesz o co mi chodzi. Zamiast odnosić się
> merytorycznie do postawionego pytania, robisz złośliwe komentarze, jak
> to nic nie działa, szefuncio Cię szykanuje i wogóle jest ubaw.
> Samemu oczywiście nic nie zrobisz "bo Ty takich problemów nie masz",
2012/1/19 Jan Rękorajski :
> Nie no, serio? Kurcze przeoczyłem, że mi glibc 2.15 zwaliło co nieco.
> Udajesz, czy nie rozumiesz o co chodzi?
> Od dłuższego czasu wszystkie teksty wolfa są niemerytorycznymi
> złośliwościami, nie wnoszącymi absolutnie nic.
Z tego zacietrzewienia już ci się wszystko p
2012/1/19 Jan Rękorajski :
> A coś wartościwego masz do powiedzenia?
Kółko wzajemnej adoracji to na freenodzie macie.
> Już się niedobrze robi od Twojego pierdolenia kocopałów.
To może zrób to co robisz najlepiej i wprowadź niezapowiedziane
zmiany? Co? Nowe listy, już bez elementów reakcyjnych? Co
2012/1/19 Bartosz Świątek :
> Nie zapominajmy też o: "Ojej, glibc 2.15 wcale nie jest taki super,
> trzeba cofać do 2.14", albo "Ups, gold linker produkuje popsute
> binarki" albo "No co za łosie z tych developerów GCC, że mi się z 4.6
> bleeding edge nic nie kompiluje!!" :)
Przepraszam, skupiłem s
2012/1/19 Wojciech Błaszkowski :
> Deweloperzy z "Dużą Dozą Wolnego Czasu" (Wolf i Shadzik) proszeni są o
> zabranie głosu w tej sprawie ;-)
Na pewno było by fajnie, tylko nie wiem czemu nas akurat pytasz. Duża
Doza Wolnego Czasu wynika z braku konieczności radzenia sobie z
problemami typu "PLD nie
2012/1/19 Jacek Osiecki :
> Co jest zepsute?
Nic nie jest zepsute, nie wolno tak mówić, bo wtedy jesteś troll.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2012/1/19 Bartosz Świątek :
> A to już oficjalnie przecież PLD zmieniło nazwę na PLD Th, nie
> widziałeś komita na liście?
> Niech no Ci znajdę:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-cvs-commit/Week-of-Mon-20120109/328003.html
Skandal! Gwałtu rety! Już tak się w trollowaniu daleko posu
2012/1/19 fi9o :
> Ponoć Linux Działa?
Świetny wic!
wolf
PS. Prośba o wybaczenie rozpatrzona negatywnie.
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2012/1/18 Tomasz Pala :
> A tak w ogóle to może zmienimy rozwinięcie akronimu?
> PLD Linux 4 Developers? PLD Linux fb Desktop? ;)
Podaj Lepiej Denaturat?
PLD Lubią Dewoci?
Polska Legenda Dawniej?
Polemiki Lub Dyskusje?
Pół Litra Dziabnij?
Pełna Ludzi Dziwnych?
Pogaduchy Luźne Dygresje?
Pierdoły Li
2012/1/18 Grzegorz Brzoza :
> Witam. Kolega polecił mi ostatnio polskiego linuxa PLD. Do tej pory urzywalem
> Ubuntu, Fedore, a kiedyś jeszcze SUSE, żadna z tych dystrybucji jednak nie
> spodobala mi sie z powodu roznych wzgledow.
Wielkiej niespodzianki lepiej nie oczekuj.
> Chcialbym sie dowied
2012/1/18 Bartosz Świątek :
> Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi.
Może to jakiś lokalny dialekt estońskiego? To by dużo tłumaczyło.
> Źle podpowiedziałem?
Nie liczy się "jak", tylko "kto".
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.o
2012/1/18 Pawel Golaszewski :
> Dajcie sobie obaj spokój
Arkadiuszu, i ty Elanie, nie idźcie tą drogą!
> Wam się obu NAPRAWDĘ chyba wybitnie nudzi.
Napisz coś o trollach, bo z formy wypadasz.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-lin
2012/1/18 Bartosz Świątek :
> Metody godne Hollywoodu.
Może film kręcą? Nie stać ich na wybuchające monitory, to PLD użyli.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2012/1/17 Bartosz Świątek :
>> Z użyciem /lib dla bibliotek x86_64 (w tym /lib/security, gdy pam szuka
>> modułów w /lib64/security) to jakiś żart?
> Oczywiście. Nawet śmieszny.
http://26.media.tumblr.com/tumblr_l9u1p3DD2W1qzl1djo1_r1_500.gif
wolf
___
pl
2012/1/15 Pawel Golaszewski :
> Lepiej tego nie możnaby ująć. Szczególnie z tymi zbiorami ;)
To może następnym razem w ten sposób napisz, a nie jakieś pieprzenie o
psychiatrach.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://l
2012/1/15 Pawel Golaszewski :
>> > alternatives - może i tak, ale NIE dla /bin/sh
>> W debianie afaik jest możliwość wybrania sobie /bin/sh.
> a wszystko co jest debianie to jest super-hiper-extra, nie...?
Opowiedz nam o tym.
> Miałem z tym debianowym /bin/sh problemy właśnie z tego powodu
A j
2012/1/15 Pawel Golaszewski :
> alternatives - może i tak, ale NIE dla /bin/sh
W debianie afaik jest możliwość wybrania sobie /bin/sh.
> System _musi_ być robiony pod konkretnego shell-a i nic tego nie zmieni.
Kiedyś kiedyś dawno temu miałem basha ustawionego jako /bin/sh (głupki
od wine miały tak
2012/1/15 Tomasz Pala :
> I nawet był (nadal jest?) jako sh w okolicach Debiana/Ubuntu.
$ ls -l /bin/sh
lrwxrwxrwx 1 root root 4 2011-05-03 17:01 /bin/sh -> dash
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.o
2012/1/15 Tomasz Pala :
>> Jak to, nie czytałeś maila z announcem? A no tak, przecież w PLD
>> takich maili nie ma. Jest to oczywiście głównie moja wina, bo nie
>> przyjąłem oferowanego mi stanowiska rzecznika prasowego PLD.
> No a czyja niby - mogłeś przyjąć stanowisko, założyć maila z .forward na
2012/1/15 Bartosz Świątek :
>> Nie mówiąc o tym, że na HEAD to tam jest (niedziałająca) beta.
> Jak to? Przecież na HEAD miały lądować tylko stabilne rzeczy.
Wiesz, to w zasadzie nie jest reguła, tylko raczej takie tam
zalecenie. Poza tym szef nakazał, szef może odwołać.
wolf
_
2012/1/15 Bartosz Świątek :
> Nie chcę cie w żaden sposób szokować, ale dobrze że chromium nie
> używasz, bo tam to już nawet silnik js v8 został wydzielony...
Nie mówiąc o tym, że na HEAD to tam jest (niedziałająca) beta.
wolf
___
pld-devel-pl mailing l
2012/1/15 Tomasz Pala :
>>> A tak w ogóle to ostatnio widziałem jakieś (stare już!) ubuntu. I wiecie
>>> co, ono tak po prostu (!) działało, np. taki firefox.
>> Ależ wiemy, wiemy.
> I czemu nikt nie powiedział?!
No ja mówię jakoś od dwóch lat, na IRC-u. W odpowiedzi można usłyszeć,
że jest się tro
2012/1/15 Tomasz Pala :
>> mksh to /bin/sh w th więc temat nieustannie aktualny.
> A, super. Rozumiem, że zostało to obdyskutowane w miejscowym przedszkolu?
Jak to, nie czytałeś maila z announcem? A no tak, przecież w PLD
takich maili nie ma. Jest to oczywiście głównie moja wina, bo nie
przyjąłem o
2012/1/15 Tomasz Pala :
> A tak w ogóle to ostatnio widziałem jakieś (stare już!) ubuntu. I wiecie
> co, ono tak po prostu (!) działało, np. taki firefox.
Ależ wiemy, wiemy.
> No ale oni zapewne
> nie wciskają na siłę jakiegoś systemowego xulrunnera czy innych celowych
> spowalniaczy. Dziwne uczuc
15-01-2012 02:08 użytkownik "Tomasz Pala" napisał:
> A co wy tak z tym mksh wyskoczyliście? Znowu jakieś IRC-owe pogaduchy
> ktoś realizuje?
Szef se ubzdurał, to ma być. Nie musisz rozumieć czemu ani po co.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-p
2012/1/10 Arkadiusz Miśkiewicz :
> Twoje zdanie w obecnej sytuacji,
> jako drugiego trolla pldowego
Potrafisz chociaż raz napisać coś poza "jesteś trollem"?
> dla mnie się nie liczy.
Ojejku. Co ja teraz zrobię.
> Wielu innych developerów - owszem.
Takie bajki to sobie możesz opowiadać dzieciom w
2012/1/10 Arkadiusz Miśkiewicz :
> CDG nie jest od uzgadniania z tym organem czegokolwiek. To organ działający
> ostatecznie w przypadku gdy ewentualne dyskusje zawiodą.
Sep 09 21:52:42 arekm, no to nie rozumiem czemu ban na golaAsie
Sep 09 21:52:48 wolf^: nie musisz
Tyle w kwestii "dyskusji" z
2012/1/5 Tomasz Pala :
> ZAWSZE po tym coś się sypie.
Uważaj, bo też bana dostaniesz.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2012/1/5 Bartosz Świątek :
> To są _binarne_ sterowniki
glen: I consider nvidia drivers to be obsolete, so don't care too much.
> a to że masz w Th jakieś bleeding edge
> glibc z którym te sterowniki nie działają, bo nikt inny takiego glibca
> nie umieszcza w repo to podziękuj szefowi.
shadzik
2011/12/19 Bartosz Świątek :
> szefuncio zablokowal na abw), a na liscie wyjasniamy publicznie czy to
> co robisz i tu podsylasz to praca na podstawie wiedzy i
> zainteresowania danym pakietem, czy po prostu czysty przypadek i
> niewiedza co, dlaczego, po co
Spoko, zaraz z centrali zostaną wysłane
2011/12/19 Bartosz Świątek :
> Btw. nieprawda pisze się razem. W świecie gdzie autokorekta jest
> ficzerem każdej przeglądarki i klienta mailowego, nie trzeba nawet o
> tym pamiętać by pisać poprawnie.
Lepiej uważaj z takimi uwagami, bo zaraz się znowu blues obudzi ze snu
zimowego i ci za miesiąc p
2011/12/16 Arkadiusz Miśkiewicz :
> Poproszę więc ten komentarz w wersji 3)
Jakieś ludzie na IRC-u "bredzą od rzeczy", że im iceweasel nie działa,
sam zobacz:
Dec 17 09:02:10 (.arekm.@FN) kiesiu: iceweasel ludkom nie
dziaĹ.a, coĹ. jeszcze jest na rzeczy
> bo inne marudzenia to nic tu nie wnoszą.
2011/12/16 Arkadiusz Miśkiewicz :
> czy co ten komentarz
http://sjp.pwn.pl/szukaj/komentarz
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2011/12/16 Łukasz Maśko :
> Dotyczyło to zarówno 8.0.1-1, jak i dzisiejszego 8.0.1-2. Co go gryzie,
> jeśli coś (a nie, że ten typ tak ma)?
Ależ to zupełnie bez znaczenia. Liczy się zupełnie nic nie wnoszący,
za to ideologicznie poprawny podział na xulrunner i iceweasel. Czy to
działa, czy nie, o,
2011/11/27 Pawel Muszynski :
> Wnioskuję o dodanie tych linków do SPECa.
Wniosek został przyjęty do rozpatrzenia.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2011/11/23 Arkadiusz Miśkiewicz :
> Tu co prawda może się pojawić opozycja ale shadzik "optymistycznie" pisze, że
> opozycja będzie niewielka.
Popełniasz błąd zrównując osoby commitujące z osobami wyrażającymi opinie :P
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
2011/11/22 Tomasz Pala :
> Wydaje mi się, że lepiej poświęcić ten czas na wdrożenie systemd.
> Używają już tego Wiodące Marki, zalet ma dużo więcej, a jedyną wadą jest
> z tego co wyczytałem ...postać autora (PA, avahi).
Wspaniały pomysł! :) :) :)
A zaraz po systemd wdrożmy journald! :) I się probl
2011/10/25 Arkadiusz Miśkiewicz :
> Z mojej strony zobowiązuje się podsyłać informacje takiej osobie.
Zgłaszam się na ochotnika. Informacje proszę przekazywać za pomocą
strony WWW dystrybucji.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-lin
2011/10/22 Marcin Krol :
> Ano nabrało cech forka bo musiało skoro PLD sobie nie życzyło aby
> gdziekolwiek nazwa PLD była używana.
Ej no, chwila moment, jeden wrzeszczący gówniarz to jeszcze nie całe PLD.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@
2011/9/29 Bartosz Świątek :
> Reasumując to po prostu kolejny pomysł z serii "Wydzielę php-session
> do osobnej paczki" ale tym razem przynajmniej dał R:?
> Ok.
Tak jest. Żeby każda operacja na bazie rpm-a trwała jeszcze dłużej.
wolf
___
pld-devel-pl mai
2011/9/14 Bartosz Świątek :
> w załączniku update postfiksa do 2.8.5. Zawiera poprawki na miltera.
> Proszę o rychły update.
Podeślij skrót hasła.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/list
2011/9/4 Paweł Sikora :
>> Dokładnie... od dwudziestu lat to się jednak sprawdza
> sprawdza sie srednio.
Powiedziałbym, że sprawdza się żenująco.
> przez blad aplikacji obliczeniowej przez ktory zaczela
> pochlaniac duzo pamieci wyzwolil sie oomkiller - ustrzelil owa aplikacje oraz
> niezwiazane z
2011/8/25 Patryk Zawadzki :
> PLD też nikt nie używa, a spece jednak piszemy.
Zaszła typowa zamiana pojęć. Przyczyny stały się skutkami, a skutki przyczynami.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/
2011/7/31 Pawel Golaszewski :
> P.S.: debuginitrd=sh nie działa z klawiaturą po usb :)
Za to z pewnością działa konsola na porcie szeregowym.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/
2011/7/2 Tomasz Pala :
> więc dużo bardziej pożyteczne byłoby stworzenie jakiejś lepszej
> klasyfikacji grup i dokładne oznaczenie pakietów.
Co, znowu? Powodzenia :>
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-lin
2011/5/11 Bartosz Świątek :
> Zadam najgłupsze pytanie... Dlaczego nie przezwałeś binarki na /usr/bin/wine?
> Wtedy nie trzeba nic kombinować.
To ja mam jeszcze głupsze. Czemu zamiast się męczyć nie zainstalujesz
windowsa? :>
wolf
___
pld-devel-pl mailin
2011/2/23 Jan Rękorajski :
> Czy już mówiłem że KDE to syf i poruta?
Królowa Bona nie żyje!
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2011/2/17 Daniel Dawid Majewski :
> "Again my friend. This document is forbidden (403) by the government of
> Anystate."
> http://livecd.pld-linux.org/
> http://kde4.livecd.pld-linux.org/
> Działa tylko :
> http://gnome.livecd.pld-linux.org/
Kto by się spodziewał.
wolf
2011/2/1 Paweł Zuzelski :
> Pewnie sudo ustawia XDG_CONFIG_HOME="" albo HOME="" albo coś w tym stylu.
If $XDG_CONFIG_HOME is either not set or empty, a default equal to
$HOME/.config should be used. A $HOME to mi zawsze sudo zostawiało.
wolf
___
pld-deve
2011/1/29 Mariusz Mazur :
> Uprasza się o nie zachęcanie trolli.
Uprasza się o niepajacowanie.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2011/1/29 Andrzej Kaczmarczyk :
>>> Taki projekt nie ma praktycznie nic wspólnego z PLD. Jest twoją
>>> dystrybucją
>>> robioną przez ciebie i ludzi, którym ty przyznajesz uprawnienia i którym
>>> ty
>>> możesz je zabrać. A biorąc pod uwagę trudności technologiczne, na jakieś
>>> specjalne mergowan
2011/1/28 Mariusz Mazur :
> Taki projekt nie ma praktycznie nic wspólnego z PLD. Jest twoją dystrybucją
> robioną przez ciebie i ludzi, którym ty przyznajesz uprawnienia i którym ty
> możesz je zabrać. A biorąc pod uwagę trudności technologiczne, na jakieś
> specjalne mergowanie też bym nie liczył.
2011/1/28 Witold Firlej :
> To moze zamiast tracic sily na forkowanie/kasowanie i potem podwojna robote
> przy specach, to w koncu zmigrowac tego cvsa do czegos normalnego?
cvs://cdg/proponowane-glosowania/ stoi przed tobą otworem.
wolf
___
pld-devel-pl
2011/1/28 Mariusz Mazur :
> Innymi słowy robisz coraz większy fork (w tym momencie jesteś w stanie bez
> dyskusji olać dowolne ustalenie PLD, bo się właśnie dorobiłeś własnego CVS-a)
To po prostu straszne, że ktoś może coś robić w swoim własnym grajdole
bez pytania o pozwolenie pana Mariuszka.
> t
On nie 23 sty 2011 14:01:58 CET, Bartosz Świątek wrote:
> > Up to date Th devel. I nie działa ustawianie poziomu podświetlenia i
> > montowanie dysków.
> Peszek.
Ołpensors! Stallman! Bluskrin!
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-li
2011/1/21 Przemyslaw Iskra
> Będziemy bić lisa !
Nie ta lista, idz na pl.soc.seks.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2011/1/19 Bartosz Świątek :
> +1 do rw ode mnie.
A ode mnie +milion.
> Wzywam do akcji - Wiecej kobiet w PLD!!
Tajes! http://nicalbonic.blox.pl/resource/20.jpg
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.or
2011/1/10 Bartosz Świątek :
>>> - Removed patch8, applied upstream
>> ^^^ if you remove patch, make sure you also remove it from cvs.
> Tajes! +milion w zgodności.
Hihi, ale się cvsweb wyłożył.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-li
2010/12/16 Patryk Zawadzki :
> A w czym serwery clama są lepsze od serwerów PLD?
Nie działają na PLD.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2010/11/27 Paweł Zuzelski :
> Nie no wiesz, ja się pytam tylko. Może to z jakiegoś powodu jest tak
> zrobione.
Oczywiście. Powód jest taki, że nikt o tym czymś nie wiedział.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists
2010/11/27 Paweł Zuzelski :
>> A nie lepiej dodać w cronie R: na pam >= X i restart crona przenieść
>> do posttrans? Zrestartuje się po wszystkim.
> O, to tak można? To czemu nie restartujemy apache'a w posttrans?
> Zawsze mnie denerwuje, że jak instaluje jakieś moduły php czy
> apache'a, to potraf
2010/11/27 Bartosz Świątek :
>> witam, w zalaczniku patch do opera.spec podbijajacy wersje do 11.00beta1,
>> pozdrawiam
> Dziękujemy, ale już dawno mamy.
Hurra dla CVS-a, w którym wszystko widać jak na tacy!
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-p
On Sat, Nov 20, 2010 at 1:03 PM, Patryk Zawadzki wrote:
> On Fri, Nov 19, 2010 at 8:49 AM, lisu wrote:
>> Author: lisu Date: Fri Nov 19 07:49:44 2010 GMT
>> Module: packages Tag: HEAD
>> Log message:
>> - reverse, 0.21.x goes to DEVEL
>> - rel 3,
2010/11/8 Pawel Kwiatkowski :
> Można filtrować w kliencie poczty.
Można też w ogóle poczty nie czytać.
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2010/11/7 Jacek Osiecki :
> Rozumiem, że kogoś mogły irytować maile od crona, ale może w takim razie by
> nie wyrzucać w błoto logów jeśli są istotne?
Do dzieła!
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.o
2010/10/21 Bartosz Świątek :
> Normalnie brak porzadnego kanalu informacyjnego w tym projekcie.. :P
Kanału informacyjnego nie ma, za to jest kanał :P
wolf
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/l
2010/10/21 Tomasz Witek :
> W takim razie jak to wyłączyć
!!
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl
2010/10/12 Bartosz Świątek :
> A najlepiej to jeszcze zrobic taki parser (a'la cvereader.py) ktory
> takie informacje bedzie pobieral prosto ze speca i wystawiaj na wuwe.
Tak. A najlepiej, jakby ściągał źródła pakietu i patrzył czy nie ma
informacji o problemach z aktualizacją w changelogach, NEWS,
2010/10/2 Kamil Dziedzic :
> Są jakieś szanse, że to trafi do nas? Jest ktoś tym zainteresowany?
>
> http://trinity.pearsoncomputing.net/
Ale jak to, przecież KDE 4 takie super, ekstra i w ogóle! Czyżby komuś
eksperymenty tych kretynów nie pasowały? :>
wolf
2010/9/29 Przemyslaw Iskra :
>> z takim podejsciem nie trzeba juz po kazdej iteracji nic kasowac
>> i mozna testowac wiele zainstalowanych buildow poprzez przestawienie
>> symlinkow w /boot na wlasciwe tory.
> prosimy na wiki, żeby się nie zapomniało
Bo nam rączki ucieło i sami nie możemy?
wolf
__
2010/9/26 Tomasz Pala :
>>> jak dla mnie skladnia komend git-a to jest jakas pomylka.
>> Dla mnie pomyłką jest składnia CVS-a. I co w związku z tym?
> Do obu jest uzupełnianie składni w zsh
Dużo to nie pomoże, jak napiszę cvs up -z3.
wolf
___
pld-devel-p
2010/9/26 Paweł Zuzelski :
> ekhem, przecież w CVS nawet jak się usunie tag to historia zostaje,
> można się do niej odwołać przez numerek.
Wiesz, kiedyś taka śmieszna sytuacja w PLD była. Mianowicie, z CVS-a
Ktoś(tm) usunął wszystkie tagi na raz.
wolf
_
2010/9/26 Jan Rękorajski :
> Ale rozumiesz różnicę między branchem a plikiem, prawda?
To jak to jest z tym "w CVS nic nie ginie"? Może chodziło o "w CVS nic
nie ginie, chyba że chodzi o tagi, albo o branche wraz z ich historią,
ale pliki z pewnością nie giną, chyba że ktoś ręcznie usunie z
serwera,
2010/9/26 Jan Rękorajski :
>> > c) usuwanie pakietów (w CVS nic nie ginie, jak by było z repozytoriami
>> > git?)
>> To jak w końcu będzie z tym lzma.spec z AC-brancha z 30 października 2006?
> Tak, tak. Tak to sobie tłumacz.
Zatkało kłamczuszka?
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-
2010/9/26 Paweł Sikora :
> jak dla mnie skladnia komend git-a to jest jakas pomylka.
Dla mnie pomyłką jest składnia CVS-a. I co w związku z tym?
> np. prozaiczne wylisotwanie tagow i branchy: 'git branch -a'
> vs. 'git tag -l'. wystarczy sie pomylic w opcji (tag -a)
> i juz wychodza kwiatki.
A co
2010/9/26 Jan Rękorajski :
> To było zanim zrobiliśmy packages. A co do robienia osobnych repo git,
> to jest do rozwiązania kilka problemów:
> a) clone/pull całego packages
Ja tam aktualizacji packages, które są w jednym CVS-owym repo, nie
umiem nijak zrobić tak żeby mi się nowe pakiety/katalogi p
2010/9/25 Patryk Zawadzki :
>>> Na ile pamiętam rozmowę na temat migracji do gita, głównym
>>> argumentem przeciwko gitowi było, że nasze /packages jest zbyt duże.
>> Na serio ktoś był na tyle pijany, żeby takie rozwiązanie proponować?
> Jakaś kontrpropozycja?
Ja pisałem o trzymaniu całego packages
2010/9/25 Paweł Zuzelski :
> Na ile pamiętam rozmowę na temat migracji do gita, głównym
> argumentem przeciwko gitowi było, że nasze /packages jest zbyt duże.
Na serio ktoś był na tyle pijany, żeby takie rozwiązanie proponować?
wolf
___
pld-devel-pl mail
1 - 100 z 462 matches
Mail list logo