Re: [python] &soutez :-)

2018-04-17 Tema obsahu Ales Zoulek
> Ano, svým způsobem to je ekvilibristika, ale založená na pevných a
jednoduchých pravidlech Pythonu. Hodí se to znát, třeba už jen pro případ
čtení cizího kódu.
Je rozdil mezi "znat" a pouzivat. Znat urcite. Ale psat neprehledne nelze
obhajovat tim, ze jini tak nekdy pisi taky.

> Zajímavé na tom je, že na rozdíl od použití složitější funkce jako
urlparse je výraz 'xy'[somebool] zcela safe, řízení zůstává u mě jako u
programátora. Je to o přístupu.
To by me zajimalo. Jak je pouziti stdlibky vic safe, jak si na to vlastni
kod?
Neprijde mi moc stastny chtit ridit implementaci, ktera je jinde vyresena a
tisickrat vyzkousena. (Kdo z vas z hlavy vi, jestli nemuze byt otaznik v
nejaky obskurni URL v jinym kotextu? Treba nejak escapovatny v user:pass
segmentu? Co kdyz URL konci `#anchor_blabla`?) Tohle je trivialni pripad,
ale jak rikas "je to o pristupu". Falesny pocit, ze kdyz si napisu neco
sam, tak to je lepsi, jak pouzit neco hotovyho.

Nepredpokladam, ze core te aplikace lezi v networkingu, tak by se ho nemela
snazit resit. Od toho jsou hotove knihovny (urlparse), ktere to umi a resi
edge case, o kterych mozna ani nevite, ze je nevite.

On Tue, Apr 17, 2018 at 11:02 AM Vláďa Macek  wrote:

> Banalita to rozhodně je. :-)
>
> Ano, svým způsobem to je ekvilibristika, ale založená na pevných a
> jednoduchých pravidlech Pythonu. Hodí se to znát, třeba už jen pro případ
> čtení cizího kódu. Zajímavé na tom je, že na rozdíl od použití složitější
> funkce jako urlparse je výraz 'xy'[somebool] zcela safe, řízení zůstává u
> mě jako u programátora. Je to o přístupu.
>
> Taky je fakt, že rozdělení na dva řádky by nikoho nezabilo a umožní bool
> podmínku popsat identifikátorem. Řešení Petra Blahoše se mi líbí.
>
> Čitelnost toho příkazu zhoršuje už samotné reload_redirect['Location'],
> které máme v některých případech vnucené. Jindy ne. Osobně nemám rád
> hranaté závorky. Když to jde, tak i na "indexaci" slovníku používám
> AttrDict. Asi bych nakonec vybral řešení
>
> reload_redirect['Location'] += '¶m=1' if '?' in
> reload_redirect['Location'] else '?param=1'
>
> i přes mírné porušení DRY: Volil bych zřejmě jinak v případě, že by nešlo
> o jediný výskyt v projektu a navíc s pevným stringem.
>
> Všichni jsme nadšenci. :-) Děkuju za obohacení.
>
> V.
>
>
> On 15.4.2018 10:16, Petr Messner wrote:
>
> Pro programátora by tohle mělo být čitelné, ale musel jsem se na to pár
> sekund dívat, než jsem si všiml, o co jde. Klíčové je asi uvědomit si, že
> False se chová jako 0 a True jako 1. Dokonce True + True == 2. Pro lidi
> přicházející z C je toto očekávatelné, ale ostatní tohle nemusejí vědět. V
> mých/našich zdrojových kódech bych tohle mít nechtěl.
>
> Asi bych s pojmy typu "opravdový pythonista" nebo "opravdový kód" raději
> vůbec nepracoval. Zrovna Python je jazyk, který má být jednoduchý a
> přístupný pro kohokoliv, i pro skoro-neprogramátory. Na
> https://www.python.org/about/ stojí "is friendly & easy to learn", tak se
> tím můžeme inspirovat a nevymýšlet blbosti :)
>
> Podle mě je celé tohle banalita. Ale jestli to u někoho spouští impostor
> syndrom, tak je to špatný a zbytečný.
>
> PM
>
> Dne 15. dubna 2018 9:30 Jaroslav Vysoký 
> napsal(a):
>
>> Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale fakt
>> by mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty považováno za
>> čitelné. Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se podobné konstrukce
>> vyskytovaly v kódu častěji, tak bych si na to jistě i zvykl, ale na první
>> pohled mi to přijde jako ekvilibristika.
>>
>> Jarda V.
>>
>>
>> Dne 14. dubna 2018 21:50 Vláďa Macek  napsal(a):
>>
>> Děkuju všem reagujícím. :-)
>>>
>>> Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud je to
>>> jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.
>>>
>>> Tohle mám za docela čitelný:
>>>
>>> reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in reload_redirect['Location']] +
>>> 'param=1'
>>>
>>> Hezký večer,
>>>
>>> V.
>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>>
>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>>
>
>
> ___
> Python mailing listpython@py.czhttp://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>
> --
> Vláďa Macek | +420 608 978 164 <608%20978%20164> | Please consider printing 
> this message.
>
> Aktuální nabídka: Školení Python+Django v 
> Libercihttps://www.scripteo.cz/skoleni/skoleni-python-a-django.html
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.p

Re: [python] &soutez :-)

2018-04-17 Tema obsahu Honza Král
Tady se slusi upozornit na nekolik veci:

neznam zadny team python programatoru kde by konstrukce spolehajici se
na pristup do retezce na zaklade bool hodnoty prosla code review, ja
to videt v nejakem projektu tak okamzite otviram ticket protoze to se
proste nedela, je to necitelne.

Testovani na pritomnost '?' v URL neni zadna zaruka niceho, muze se to
rozbit na spoustu zpusobu, napriklad:


http://user:he?slo@localhost:80

https://server.com#whatever?and_anything_else


A ne, u zadneho code review bych nepripustil argument, ze "to se u
nasich url stat nemuze". Kod ktery se spoleha na special cases je
spatne, o tom nemuze byt diskuze.

Honza Král
E-Mail: honza.k...@gmail.com
Phone:  +420 606 678585


2018-04-17 11:02 GMT+02:00 Vláďa Macek :
> Banalita to rozhodně je. :-)
>
> Ano, svým způsobem to je ekvilibristika, ale založená na pevných a
> jednoduchých pravidlech Pythonu. Hodí se to znát, třeba už jen pro případ
> čtení cizího kódu. Zajímavé na tom je, že na rozdíl od použití složitější
> funkce jako urlparse je výraz 'xy'[somebool] zcela safe, řízení zůstává u mě
> jako u programátora. Je to o přístupu.
>
> Taky je fakt, že rozdělení na dva řádky by nikoho nezabilo a umožní bool
> podmínku popsat identifikátorem. Řešení Petra Blahoše se mi líbí.
>
> Čitelnost toho příkazu zhoršuje už samotné reload_redirect['Location'],
> které máme v některých případech vnucené. Jindy ne. Osobně nemám rád hranaté
> závorky. Když to jde, tak i na "indexaci" slovníku používám AttrDict. Asi
> bych nakonec vybral řešení
>
> reload_redirect['Location'] += '¶m=1' if '?' in
> reload_redirect['Location'] else '?param=1'
>
> i přes mírné porušení DRY: Volil bych zřejmě jinak v případě, že by nešlo o
> jediný výskyt v projektu a navíc s pevným stringem.
>
> Všichni jsme nadšenci. :-) Děkuju za obohacení.
>
> V.
>
>
> On 15.4.2018 10:16, Petr Messner wrote:
>
> Pro programátora by tohle mělo být čitelné, ale musel jsem se na to pár
> sekund dívat, než jsem si všiml, o co jde. Klíčové je asi uvědomit si, že
> False se chová jako 0 a True jako 1. Dokonce True + True == 2. Pro lidi
> přicházející z C je toto očekávatelné, ale ostatní tohle nemusejí vědět. V
> mých/našich zdrojových kódech bych tohle mít nechtěl.
>
> Asi bych s pojmy typu "opravdový pythonista" nebo "opravdový kód" raději
> vůbec nepracoval. Zrovna Python je jazyk, který má být jednoduchý a
> přístupný pro kohokoliv, i pro skoro-neprogramátory. Na
> https://www.python.org/about/ stojí "is friendly & easy to learn", tak se
> tím můžeme inspirovat a nevymýšlet blbosti :)
>
> Podle mě je celé tohle banalita. Ale jestli to u někoho spouští impostor
> syndrom, tak je to špatný a zbytečný.
>
> PM
>
> Dne 15. dubna 2018 9:30 Jaroslav Vysoký 
> napsal(a):
>>
>> Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale fakt by
>> mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty považováno za čitelné.
>> Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se podobné konstrukce vyskytovaly
>> v kódu častěji, tak bych si na to jistě i zvykl, ale na první pohled mi to
>> přijde jako ekvilibristika.
>>
>> Jarda V.
>>
>>
>> Dne 14. dubna 2018 21:50 Vláďa Macek  napsal(a):
>>
>>> Děkuju všem reagujícím. :-)
>>>
>>> Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud je to
>>> jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.
>>>
>>> Tohle mám za docela čitelný:
>>>
>>> reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in reload_redirect['Location']] +
>>> 'param=1'
>>>
>>> Hezký večer,
>>>
>>> V.
>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>
>>
>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>
> --
> Vláďa Macek | +420 608 978 164 | Please consider printing this message.
>
> Aktuální nabídka: Školení Python+Django v Liberci
> https://www.scripteo.cz/skoleni/skoleni-python-a-django.html
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-17 Tema obsahu Vláďa Macek
Banalita to rozhodně je. :-)

Ano, svým způsobem to je ekvilibristika, ale založená na pevných a
jednoduchých pravidlech Pythonu. Hodí se to znát, třeba už jen pro případ
čtení cizího kódu. Zajímavé na tom je, že na rozdíl od použití složitější
funkce jako urlparse je výraz 'xy'[somebool] zcela safe, řízení zůstává u
mě jako u programátora. Je to o přístupu.

Taky je fakt, že rozdělení na dva řádky by nikoho nezabilo a umožní bool
podmínku popsat identifikátorem. Řešení Petra Blahoše se mi líbí.

Čitelnost toho příkazu zhoršuje už samotné reload_redirect['Location'],
které máme v některých případech vnucené. Jindy ne. Osobně nemám rád
hranaté závorky. Když to jde, tak i na "indexaci" slovníku používám
AttrDict. Asi bych nakonec vybral řešení

reload_redirect['Location'] += '¶m=1' if '?' in
reload_redirect['Location'] else '?param=1'

i přes mírné porušení DRY: Volil bych zřejmě jinak v případě, že by nešlo o
jediný výskyt v projektu a navíc s pevným stringem.

Všichni jsme nadšenci. :-) Děkuju za obohacení.

V.

On 15.4.2018 10:16, Petr Messner wrote:
> Pro programátora by tohle mělo být čitelné, ale musel jsem se na to pár
> sekund dívat, než jsem si všiml, o co jde. Klíčové je asi uvědomit si, že
> False se chová jako 0 a True jako 1. Dokonce True + True == 2. Pro lidi
> přicházející z C je toto očekávatelné, ale ostatní tohle nemusejí vědět.
> V mých/našich zdrojových kódech bych tohle mít nechtěl.
>
> Asi bych s pojmy typu "opravdový pythonista" nebo "opravdový kód" raději
> vůbec nepracoval. Zrovna Python je jazyk, který má být jednoduchý a
> přístupný pro kohokoliv, i pro skoro-neprogramátory. Na
> https://www.python.org/about/ stojí "is friendly & easy to learn", tak se
> tím můžeme inspirovat a nevymýšlet blbosti :)
>
> Podle mě je celé tohle banalita. Ale jestli to u někoho spouští impostor
> syndrom, tak je to špatný a zbytečný.
>
> PM
>
> Dne 15. dubna 2018 9:30 Jaroslav Vysoký  > napsal(a):
>
> Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale
> fakt by mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty
> považováno za čitelné. Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se
> podobné konstrukce vyskytovaly v kódu častěji, tak bych si na to
> jistě i zvykl, ale na první pohled mi to přijde jako ekvilibristika. 
>
> Jarda V. 
>
>
> Dne 14. dubna 2018 21:50 Vláďa Macek  > napsal(a):
>
> Děkuju všem reagujícím. :-)
>
> Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud
> je to
> jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.
>
> Tohle mám za docela čitelný:
>
> reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in
> reload_redirect['Location']] +
> 'param=1'
>
> Hezký večer,
>
> V.
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz 
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz 
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz


-- 
Vláďa Macek | +420 608 978 164 | Please consider printing this message.

Aktuální nabídka: Školení Python+Django v Liberci
https://www.scripteo.cz/skoleni/skoleni-python-a-django.html

___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-15 Tema obsahu Ales Zoulek
Uprimne, reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in
reload_redirect['Location']] + 'param=1' je fakt ohavna konstrukce.

Jednak ten ascii art je necitelny bez syntax highlightu a druhak 'xy'[] je taky nic moc Python.

Vlastne vubec nechapu motivaci dostat celou logiku na jeden radek, kdyz
jedinej vysledek je, ze se to blbe cte. Jako kdybych se to za kazdou cenu
(proc jako?) snazil dostat ne jeden radek, tak mozna neco jako location +=
('&' if '?' in location else '?') + 'param=2', ale od toho mame urlparse,
abychom si takovyhle veci nemuseli psat sami, navic u stdlibky mame
rozumnou jistotu, ze to bude generovat validni vystupy pro edge case, ktery
si hned nemusime uvedomit.

A.


On Sun, Apr 15, 2018 at 10:17 AM Petr Messner 
wrote:

> Pro programátora by tohle mělo být čitelné, ale musel jsem se na to pár
> sekund dívat, než jsem si všiml, o co jde. Klíčové je asi uvědomit si, že
> False se chová jako 0 a True jako 1. Dokonce True + True == 2. Pro lidi
> přicházející z C je toto očekávatelné, ale ostatní tohle nemusejí vědět. V
> mých/našich zdrojových kódech bych tohle mít nechtěl.
>
> Asi bych s pojmy typu "opravdový pythonista" nebo "opravdový kód" raději
> vůbec nepracoval. Zrovna Python je jazyk, který má být jednoduchý a
> přístupný pro kohokoliv, i pro skoro-neprogramátory. Na
> https://www.python.org/about/ stojí "is friendly & easy to learn", tak se
> tím můžeme inspirovat a nevymýšlet blbosti :)
>
> Podle mě je celé tohle banalita. Ale jestli to u někoho spouští impostor
> syndrom, tak je to špatný a zbytečný.
>
> PM
>
> Dne 15. dubna 2018 9:30 Jaroslav Vysoký 
> napsal(a):
>
> Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale fakt by
>> mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty považováno za
>> čitelné. Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se podobné konstrukce
>> vyskytovaly v kódu častěji, tak bych si na to jistě i zvykl, ale na první
>> pohled mi to přijde jako ekvilibristika.
>>
>> Jarda V.
>>
>>
>> Dne 14. dubna 2018 21:50 Vláďa Macek  napsal(a):
>>
>> Děkuju všem reagujícím. :-)
>>>
>>> Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud je to
>>> jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.
>>>
>>> Tohle mám za docela čitelný:
>>>
>>> reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in reload_redirect['Location']] +
>>> 'param=1'
>>>
>>> Hezký večer,
>>>
>>> V.
>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>>
>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-15 Tema obsahu Petr Messner
Pro programátora by tohle mělo být čitelné, ale musel jsem se na to pár
sekund dívat, než jsem si všiml, o co jde. Klíčové je asi uvědomit si, že
False se chová jako 0 a True jako 1. Dokonce True + True == 2. Pro lidi
přicházející z C je toto očekávatelné, ale ostatní tohle nemusejí vědět. V
mých/našich zdrojových kódech bych tohle mít nechtěl.

Asi bych s pojmy typu "opravdový pythonista" nebo "opravdový kód" raději
vůbec nepracoval. Zrovna Python je jazyk, který má být jednoduchý a
přístupný pro kohokoliv, i pro skoro-neprogramátory. Na
https://www.python.org/about/ stojí "is friendly & easy to learn", tak se
tím můžeme inspirovat a nevymýšlet blbosti :)

Podle mě je celé tohle banalita. Ale jestli to u někoho spouští impostor
syndrom, tak je to špatný a zbytečný.

PM

Dne 15. dubna 2018 9:30 Jaroslav Vysoký 
napsal(a):

> Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale fakt by
> mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty považováno za
> čitelné. Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se podobné konstrukce
> vyskytovaly v kódu častěji, tak bych si na to jistě i zvykl, ale na první
> pohled mi to přijde jako ekvilibristika.
>
> Jarda V.
>
>
> Dne 14. dubna 2018 21:50 Vláďa Macek  napsal(a):
>
> Děkuju všem reagujícím. :-)
>>
>> Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud je to
>> jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.
>>
>> Tohle mám za docela čitelný:
>>
>> reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in reload_redirect['Location']] +
>> 'param=1'
>>
>> Hezký večer,
>>
>> V.
>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-15 Tema obsahu Jaroslav Vysoký
Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale fakt by
mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty považováno za
čitelné. Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se podobné konstrukce
vyskytovaly v kódu častěji, tak bych si na to jistě i zvykl, ale na první
pohled mi to přijde jako ekvilibristika.

Jarda V.


Dne 14. dubna 2018 21:50 Vláďa Macek  napsal(a):

> Děkuju všem reagujícím. :-)
>
> Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud je to
> jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.
>
> Tohle mám za docela čitelný:
>
> reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in reload_redirect['Location']] +
> 'param=1'
>
> Hezký večer,
>
> V.
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-14 Tema obsahu Vláďa Macek
Děkuju všem reagujícím. :-)

Taky bych asi v tomto případě neparsoval a nedělal funkci, pokud je to
jednoúčelový řádek s fixním parametrem a je to v projektu jednou.

Tohle mám za docela čitelný:

reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in reload_redirect['Location']] +
'param=1'

Hezký večer,

V.

___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-11 Tema obsahu Jakub Vysoky
+1 za urlparse

2018-04-10 12:43 GMT+00:00 Petr Blahos :

> Asi budu v menšině, ale parsovat a znovu skládat - to bych v tomto případě
> nedělal.
>
> separator = "&" if "?" in reload_redirect['Location'] else "?"
> reload_redirect['Location']  += separator + "param=1"
>
> --
> Petr
>
> http://www.blahos.com/ 
> http://traceability.cz/
>
> 2018-04-10 14:05 GMT+02:00 starenka . :
>
>> aha, pozde. mazu se. kthxbai
>>
>> ---
>> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
>> did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>>
>> On Tue, Apr 10, 2018 at 2:04 PM, starenka .  wrote:
>>
>>> a co urlparse?
>>>
>>> ---
>>> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
>>> you did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>>>
>>> 2018-04-10 13:41 GMT+02:00 :
>>>
 Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne pred
 odoslanim hlaviciek:

 if redirect_parameters:
  reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters)






 Citát Petr Messner :


 Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D
>
> Navrhuju to schovat do funkce:
>
> reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
> reload_redirect['Location'], 'param=1')
>
> def append_redirect_param(...):
> 
>
>
> Petr M.
>
>
> 2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :
>
> Zdar,
>>
>> vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:
>>
>> reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
>> reload_redirect['Location'] else '?')
>>
>> Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
>> Tesim se ;-)
>>
>> Vlada
>>
>>
>>


 ___
 Python mailing list
 python@py.cz
 http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

 Visit: http://www.py.cz

>>>
>>>
>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>


-- 
Jakub Vysoky

mob: +420 605 852 377
jab: jakub.vys...@gmail.com
twit: https://twitter.com/kvbik
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu Petr Blahos
Asi budu v menšině, ale parsovat a znovu skládat - to bych v tomto případě
nedělal.

separator = "&" if "?" in reload_redirect['Location'] else "?"
reload_redirect['Location']  += separator + "param=1"

--
Petr

http://www.blahos.com/ 
http://traceability.cz/

2018-04-10 14:05 GMT+02:00 starenka . :

> aha, pozde. mazu se. kthxbai
>
> ---
> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
> did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>
> On Tue, Apr 10, 2018 at 2:04 PM, starenka .  wrote:
>
>> a co urlparse?
>>
>> ---
>> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
>> did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>>
>> 2018-04-10 13:41 GMT+02:00 :
>>
>>> Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne pred
>>> odoslanim hlaviciek:
>>>
>>> if redirect_parameters:
>>>  reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Citát Petr Messner :
>>>
>>>
>>> Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D

 Navrhuju to schovat do funkce:

 reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
 reload_redirect['Location'], 'param=1')

 def append_redirect_param(...):
 


 Petr M.


 2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :

 Zdar,
>
> vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:
>
> reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
> reload_redirect['Location'] else '?')
>
> Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
> Tesim se ;-)
>
> Vlada
>
>
>
>>>
>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>>
>>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu starenka .
aha, pozde. mazu se. kthxbai

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]

On Tue, Apr 10, 2018 at 2:04 PM, starenka .  wrote:

> a co urlparse?
>
> ---
> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
> did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>
> 2018-04-10 13:41 GMT+02:00 :
>
>> Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne pred
>> odoslanim hlaviciek:
>>
>> if redirect_parameters:
>>  reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters)
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Citát Petr Messner :
>>
>>
>> Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D
>>>
>>> Navrhuju to schovat do funkce:
>>>
>>> reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
>>> reload_redirect['Location'], 'param=1')
>>>
>>> def append_redirect_param(...):
>>> 
>>>
>>>
>>> Petr M.
>>>
>>>
>>> 2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :
>>>
>>> Zdar,

 vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:

 reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
 reload_redirect['Location'] else '?')

 Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
 Tesim se ;-)

 Vlada



>>
>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu starenka .
a co urlparse?

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]

2018-04-10 13:41 GMT+02:00 :

> Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne pred
> odoslanim hlaviciek:
>
> if redirect_parameters:
>  reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters)
>
>
>
>
>
>
> Citát Petr Messner :
>
>
> Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D
>>
>> Navrhuju to schovat do funkce:
>>
>> reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
>> reload_redirect['Location'], 'param=1')
>>
>> def append_redirect_param(...):
>> 
>>
>>
>> Petr M.
>>
>>
>> 2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :
>>
>> Zdar,
>>>
>>> vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:
>>>
>>> reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
>>> reload_redirect['Location'] else '?')
>>>
>>> Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
>>> Tesim se ;-)
>>>
>>> Vlada
>>>
>>>
>>>
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu Honza Král
from urllib.parse import urlparse

parsed = reload_redirect['Location']
if parsed.query:
  parsed.query += f'&{redirect_parameters}'
else:
  parsed.query = redirect_parameters

 reload_redirect['Location'] = parsed.geturl()


pripadne

path, *parameters = reload_redirect['Location'].split('?', 1)
parameters.append(redirect_parameters)

 reload_redirect['Location'] = '%s?%s' % (path, '&'.join(parameters))
Honza Král
E-Mail: honza.k...@gmail.com
Phone:  +420 606 678585


2018-04-10 12:41 GMT+01:00  :
> Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne pred
> odoslanim hlaviciek:
>
> if redirect_parameters:
>  reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters)
>
>
>
>
>
>
> Citát Petr Messner :
>
>
>> Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D
>>
>> Navrhuju to schovat do funkce:
>>
>> reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
>> reload_redirect['Location'], 'param=1')
>>
>> def append_redirect_param(...):
>> 
>>
>>
>> Petr M.
>>
>>
>> 2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :
>>
>>> Zdar,
>>>
>>> vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:
>>>
>>> reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
>>> reload_redirect['Location'] else '?')
>>>
>>> Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
>>> Tesim se ;-)
>>>
>>> Vlada
>>>
>>>
>
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu azurit
Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne  
pred odoslanim hlaviciek:


if redirect_parameters:
 reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters)






Citát Petr Messner :


Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D

Navrhuju to schovat do funkce:

reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
reload_redirect['Location'], 'param=1')

def append_redirect_param(...):



Petr M.


2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :


Zdar,

vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:

reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
reload_redirect['Location'] else '?')

Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
Tesim se ;-)

Vlada






___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu Petr Viktorin



On 04/10/18 13:09, Vláďa Macek wrote:

Zdar,

vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:

reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
reload_redirect['Location'] else '?')


Jestli jenom tohohletoho, tak asi:

if '?' in reload_redirect['Location']:
reload_redirect['Location'] += '¶m=1'
else:
reload_redirect['Location'] += '?param=1'

Ale spíš bych se podíval jestli nejde zpřehlednit i kód kolem toho 
jednoho řádku.




Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.


Asi taky nejsem webový vývojář, ale kdykoly dělám weby, podobným 
"stringly-typed" věcem se vyhýbám. Parametry mám jako slovník, (viz 
třeba urllib.parse.parse_qs, ale framework může udělat za mě), 
parsuje/spojí se to jen na jednom a jednom místě, a všechny operace mezi 
tím pak jsou čitelné.




Tesim se ;-)

Vlada

___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu Petr Messner
Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D

Navrhuju to schovat do funkce:

reload_redirect['Location'] = append_redirect_param(
reload_redirect['Location'], 'param=1')

def append_redirect_param(...):



Petr M.


2018-04-10 13:09 GMT+02:00 Vláďa Macek :

> Zdar,
>
> vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:
>
> reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
> reload_redirect['Location'] else '?')
>
> Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.
> Tesim se ;-)
>
> Vlada
>
>
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz