Title: Message

 O CRNOGORCIMA

  Lezi crnogorac u travi i vice na zenu
 "zeno daj mi serum za zmije"
 pita zena: "da te nije ujela slucajno"
 crnogorac " nije ali evo je ide"

 Kako kazu Crnogorci za vanbracno dijete. Djetic
 neznanog junaka.

 Doso crnogorac u policijsku stanicu i ponio
 jastuk. Izvolite gospodine, rece dezurni policajac.
 Evo ja cuo narod spominje neke lezece policajce pa
 reko da se prijavim.

 Dodje Crnogorac na razgovor za posao.
 Kad se skoro sve dogovori pita:"eeee, pa koliko platite?" Direktor
 odgovara:" pa na pocetku 50DM, a ako budete  dobro radili,
   kasnije i 100DM."
 Crnogorac:"Vratit cu se ja kasnije..."

 Sreli se pile i crv u Crnoj Gori, te crv rece piletu: "Dje si
 sokole, nijesam te vidio trista godina!" Na to ce pile:"A dje si ti
 zmijo ljuta!"

 Kako se crnogorac udvara crnogorki?
 -oces cvijeca?!
 -ocu.> -idi uberi.
 Dva Crnogorca, Pero i Mile, opljackali banku.
 Kaze Pero:
 - "Je li Mile, hocemo li brojati, ili cemo cekati
 da nam kazu na vijestima."

 Bila crnogorka trudna. Mijesec, dva, devet,
 dvanaest mijeseci. Zabrinu se svi u kuci zasto djetic
 nece da "izadje". Pokusa prvo otac:
 - "Ajde, djeticu, izilazi, dacu ti 5000 maraka."
 Mali cuti. Pokusa zatim i stric:
 - "Djeticu, izilazi, kupice ti striko Mercedes."
 Mali cuti. Kada su vec svi poceli da ocajavaju,
 javi se djedo da pokusa da namami malog napolje:
 - "Djeticu, izilazi! Ako izidjes, bices djeneral!"
 A mali ce: - "A jel` u penziji?"

 Ide djetic po Podgorici, i odjednom izvuce
 pistolj, uperi ga u asfalt i opali nekoliko puta...
 Pridje nekoliko ljudi:
 - "Pa sto pucas u zemlju, jado?"
 - "A vidi ovog puza, prati me jos od Cetinja!"

 Prolazi covjek pokraj Danila i upita ga:
 Ej Danilo, pobogu covjece sta to radis?
 A Danilo pisa, ruke mu iza ledja, a pogled mu
 uprt u nebo, i rece:
 Ko me jednom iznevjeri, nit` ga gledam, nit` mu
 ruku pruzam

 Kako se javlja crnogorski macak na telefon?
 - Alo, odje tigar.

 Djetic dosao kasno kuci i ujutro ga zena pita:
 - Kad ti ono nocas dodje?
 - A nedje oko deset sati.
 - E nemoj lagat kad je sat samo jednom otkuca!
 - Sto je jadna, oces li i nulu da ti kuca!!!

 Tukli se dva Crnogorca. Pitali posle jednog
 kako je prosao.
 - Ada kako bi prosa`? Razdvojila nas policija.
 Njega odveli ka` pseto, vezanog,
 a mene ka` knjaza - na nosilima!

Одговори путем е-поште