Убица поред свега још и лаже

srijeda, 13 januar 2010 20:18 ИН4С

<http://in4s.net/x/index.php?option=com_mailto&tmpl=component&link=aHR0cDovL2luNHMubmV0L3gvaW5kZXgucGhwP3ZpZXc9YXJ0aWNsZSZpZD0xNTQ5OCUzQTIwMTAtMDEtMTMtMTktNTItMzImb3B0aW9uPWNvbV9jb250ZW50Jkl0ZW1pZD0xODE=>
 El. pošta
<http://in4s.net/x/index.php?view=article&catid=58%3Acg&id=15498%3A2010-01-13-19-52-32&tmpl=component&print=1&page=&option=com_content&Itemid=181>
 Štampa
<http://in4s.net/x/index.php?view=article&catid=58%3Acg&id=15498%3A2010-01-13-19-52-32&format=pdf&option=com_content&Itemid=181>
 PDF

Књига исповијести замјеника шефа бивше југословенске УДБЕ, генерала и народног
хероја Јова Капичића, новинарке Тамаре Никчевић, по једнима садржи Капичићево
свједочанство о многим догађајима послије Другог свјетског рата изазвати бројне
полемике, а по другима срачунате неистине са циљем да се прикрију бројна
злодјела комуниста, током и након грађанског рата. Ауторка Тамара Никчевић је
казала да се "кроз интимну драму" Јова Капичића "приказује историја Црне Горе и
Југославије", књига почиње његовим рођењем у Гаети у Италији 1919. године и
завршава се 2009. године.

"Упркос разним контроверзама које прате Јова Капичића, он је у књизи био крајње
отворен и сурово се обрачунао са свима, али и са самим собом", казала је
Никчевић која је мишљења да је биографија Титовог генерала "неправедно
редукована" на његову улогу на Голом отоку за који и сам у књизи каже да је "то
црна мрља револуције".

Са друге стране Предсједник Удружења Голи оток у Црној Гори, Драган Комадинић
је запањен бројем лажи и неистина које је изнио овај Титов генерал.

Књига "Голи отоци Јова Капичића" садржи неистине са циљем да се сакрију
звјерска мучења великог броја људи, оцијенио је данас предсједник Удружења Голи
оток у Црној Гори, Драган Комадинић.

"Одређене тврдње Капичића су неистине, које имају за циљ, скривање понашања
тадашњег титоистичког режима, који је у том периоду спроводио звјерска хапшења,
мучења и ликвидације недужних људи у бројним логорима, а поготово у логору на
чувеном казамату Голом отоку", казао је Комадинић. Он се чуди како
"интелигентан човјек, врсни обавјештајац и генерал може да изнесе толико
неистинитих тврдњи".

"Он негира оно што свако зна, тврдећи, да није било мучења и злостављања на
Голом отоку, што је запањујуће", рекао је Комадинић.

Према његовим ријечима, "Јовови удбаши, немилице су хапсили, мучили и убијали
затворенике, без сажаљења и милости, а УДБА и КОС били су гори од куге и колере
за народ".

"Јер, нема братства у Црној Гори, гдје неко није осумњичен и ухапшен, а потом
звјерски мучен и убијан на Голом отоку", казао је Комадинић.

Он је рекао да су "сви голооточани убијеђени да је Капичић био главни
руководилац и једино задужен, за сву проблематику Голог отока".

"Добро је познато, да је Капичић био, један од најпоузданијих сарадника
диктатора Јосипа Броза, коме је и данас, након свега, остао вјеран", каже
Комадинић.

Он истиче да "зна имена више од стотину људи, који су након звјерских мука,
какве свијет није познавао, убијани на Голом отоку и другим Титовим логорима".

"За разлику од Капичића, који због нечисте савјести сада негира мучења и
убијања недужних људи, могу набројати на стотине примјера који говоре, да није
постојао злогласни логор као онај на Голом отоку, у коме су људи мучени
Исусовим мукама", казао је Комадинић.

Он наводи да о његовим тврдњама, постоје на стотине књига, од којих су аутори и
бројни голооточки страдалници.

"Они су имали, након свега, снаге, да опишу невиђене тортуре и убијања човјека
у човјеку, какве нијесу до тада забиљежене у свијету, а које припадају
најмрачнијој историји наших народа, које сада Капичић и његови удбаши, желе да
сакрију, што није могуће", закључио је Комадинић.

Капичић - Теразијски Црногорац

Послије оног 1941, није ми свитало љепши 13 Јул. Отишао сам у Подгорицу пружио
руку и честитао Милу Ђукановићу, али сам га подсјетио на ТИТОВЕ ријечи: "Тешко
је направити државу, али је још теже – САЧУВАТИ". Нијесам сигуран да ме је чуо.

Јово Капичић се хвали ратним злочинима!

Тужилаштво за ратне злочине испитује јавно признање бившег шефа Удбе да је
учествовао у убиствима четника и њемачких ратних заробљеника!

Тужилаштво за ратне злочине почело је у септембру прошле године провјеру навода
бившег начелника Удбе Јова Капичића (90) да је учествовао у ликвидацијама
четника и њемачких заробљеника непосредно након Другог свјетског рата!

Говорећи о потрази за мјестом гдје је покопан Дража Михаиловић, Капичић је
рекао да он и његови другови послије рата "нису имали милости, јер су чистили
смеће"!?!

"Убијени су тада њемачки заробљеници, па онда они који су радили за окупатора,
а онда и четници - дословце је рекао Капичић, који сматра да је помирење у
Србији немогуће.

"Шта ја сада имам да се мирим са неким коме сам брата убио?! - упитао је
Капичић, који је 1946. постао начелник Удбе за Београд.

"То је тада било као да сам бог. Није било прописа, а могли сте да судите и да
одлучујете! Не би' сада рек'о где је Дражин гроб ни да ми главу узму, па да
пљунем на своју борбу, идеологију и мртве другове?! - љутито је поручио Капичић.

"Озбиљне провjере"

Ово није први пут да се Капичић у јавности хвали својим ратним и послератним
крвавим подвизима. Међутим, портпарол Тужилаштва за ратне злочине Бруно Векарић
каже да се овога пута Капичићеве тврдње "најозбиљније проверавају".

"Ратни злочини не застаревају! Ми смо одмах по сведочењу Капичића почели да
проверавамо његове наводе. И реаговаћемо у складу са законом. Оно што је у овом
тренутку најбитније јесте да утврдимо када су се ти догађаји које он описује
десили. Дакле, ако су били у време ратних дешавања, надлежно је ово тужилаштво,
а ако су се догодили после рата, онда то иде у обично тужилаштво. Нико не може
да се некажњено и јавно хвали злочинима... - категоричан је Векарић. Он каже да
Тужилаштво већ истражује комунистичке злочине.

Komentari (1)add comment

http://in4s.net/x/index.php?option=com_content&view=article&id=15498:2010-01-13-19-52-32&catid=58:cg&Itemid=181

<<image001.png>>

<<image002.png>>