PREDSJEDNIK SRBIJE ALEKSANDAR VUČIĆ ODGOVORIO MILU ĐUKANOVIĆU

Vučić Nijesmo negativno uticali na region

Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić kazao je da ta država ničim nije
negativno uticala na dešavanja u regionu. On je to kazao nakon izjave
predsjednika Crne Gore Mila Đukanovića u emisiji „Živa istina” na TVCG da su
se određeni krugovi u Srbiji, nosioci vlasti, mediji i SPC veoma trudili da
zaoštre svoj odnos prema Crnoj Gori.
– Na jednu stvar ću da se osvrnem. Srbija ničim nije na negativan način
uticala na stvari u regionu. Sa Makedonijom imamo pristojne odnose iako ne
moramo u svemu da budemo saglasni. Sa Bosnom i Hercegovinom takođe imamo
pristojne odnose, uprkos antagonizmu centralne vlasti i RS. Srbija se tu
uvijek ponašala fer. Jasno je da pripadamo istom narodu kao i većina naroda
u u RS, ali uvijek smo podržavali integritet BiH. I ovo što je Dodik danas
iznio, to i jeste negdje i ljutnja na politiku koju vodim. Ali, Dodik
razumije i hvala mu što kaže da imamo najbolje odnose jer Srbija tu politiku
nije mijenjala– rekao je Vučić.
On je dodao da je takav odnos prema Bosni i Hercegovini korektan.
– Trebalo je neko sa još više kamenja da me gađa ili ne znam šta da se
dogodi pa da Srbija ne bude dovoljno opasna za nekog drugog!? Čime smo to
nekoga povrijedili – upitao je predsjednik Srbije.
On je upitao i je li Srbija ta koja je zabranila ulazak u zemlju
intelektualcima iz Crne Gore ili onima što se ubijaju u Beču.
– Mi smo kriminalcima zabranili da uđu na teritoriju Srbije, a oni onima
koji drugačije misle, bilo da su intelektualci ili ne. I opet smo mi krivi.
A za šta to? Nemam nikakvih dodirnih tačaka, ni bilo kakav upliv u to šta
čini Crkva. Češće sam na udaru Crkve nego oni dolje, ali sebi nikada neću
dozvoliti da o Crkvi govorim ružne riječi – istakao je Vučić. S.R..

https://www.dan.co.me/?nivo=3&rubrika=Politika&clanak=676631&datum=2018-12-2
3

Одговори путем е-поште