politika.rs
<http://www.politika.rs/scc/clanak/419021/U-Beogradu-odrzan-skup-solidarnosti-Srce-za-Davida>

У Београду одржан скуп солидарности „Срце за Давида”

1-2 minutes

  _____

Више стотина људи окупило се данас испред Филозофског факултета у Београду на
скупу солидарности „Срце за Давида” поводом хапшења оца и мајке Давида
Драгичевића
<http://www.politika.rs/scc/clanak/418960/Zavrseni-protesti-povodom-hapsenja-Davora-Dragicevica-sledece-okupljanje-u-sredu-u-18-casova>
 коју је организовала иницијатива „Не да(ви)мо Београд”.

На платоу испред факултета постављене су свеће у облику срца у чијем центру је
стајао плишани медвед, а грађани су раширили велики транспарент на којем је
писало „Правда за Давида и Џенана”.

Представник Иницијативе „Не да(ви)мо Београд” Добрица Веселиновић изјавио је да
је скуп организован као подршка грађанима са простора бивше Југославије која
се, како је рекао, претворила у „мноштво малих окупираних и заробљених држава”.

„Ми желимо да солидарношћу укажемо поштовање за напоре којима су симултано
поводом трагичних дешавања у Сарајеву и Бањалуци грађани покушали да поврате
моћ и поверење у институције. Ми мислимо да је мир и људски живот врховна
вредност коју без обзира на све морамо поштовати и чувати”, рекао је
Веселиновић, преноси Бета.

View article...
<http://www.politika.rs/scc/clanak/419021/U-Beogradu-odrzan-skup-solidarnosti-Srce-za-Davida>

Enclosures: