Pěkný den,

věřte, že my vážně chápeme Vaši motivaci a důvody, proč jste se rozhodl
trasy z mapy mazat. Také ale věřte, že když Vám zde kolegové píší, že
mazání není řešením problému, který popisujete, tak vědí, o čem mluví. Váš
případ není zdaleka první a určitě nebude ani posledním. Zkušenost je
taková, že co je smazané, to se v mapě zanedlouho opět objeví a problém se
vrací jako bumerang. OpenStreetMap je totiž zcela otevřená služba a
"zakázat přidávání jakýchkoliv tras v dané lokalitě", jak navrhujete, není
(naštěstí!) možné. Jediné funkční řešení je správné označení.

Pevně věřím, že nás pochopíte, a budete dále pomáhat ve zlepšování
OpenStreetMap tak, aby popisovala skutečný svět se všemi podrobnostmi (jako
je zákaz vjezdu cyklistům ;-) ).

S pozdravem
 J. Macura