Ühel kenal päeval (teisipäev 05 jaanuar 2010 22:34:05) kirjutas Joosep-Georg
Järvemaa:

> Sündinud Kärdlas, üles kasvanud Raasikul, põhikooli lõpetanud
> Tihemetsas (vahepeal elanud ka Kehtnas), gümnaasiumis käisin Nõos,
> ülikoolis Tartus, töötanud Tallinnas ja Šotimaal Edinburgh'is, sõpru
> üle Eesti ning tulevase vanematekodu on Pudisool :)
>

> Hetkel kaevan end listi arhiivist läbi, wiki eestikeelsete
> lehekülgedega olen ka põgusalt tutvunud. Esimesed küsimused, mis on
> tekkimas, puudutavad ilmselt teede liigitust (seda eriti asulates [nt
> Tallinn]).
Mu pikas TODO -de nimekirjas on juba mõnda aega olnud töö, kus tahan teha üht
wiki lehte, mis kenast seletaks ära teede liigituse, kuna isegi tihti ei oska
otsutada. Näiteks millal on tee track või unclassified :)

--
Andres Kaaber
Haldusbüroo peaspetsialist