Radi se o tome da Openstreetmap radi na rasterećenju tile servera tako da
se posao podijeli na njih nekoliko koji poslužuju svoje djelove Svijeta.
Dražen (dodobas) je pokrenuo inicijativu da u Hrvatskoj postavimo jedan
takav server. Trenutno postoje dva servera, u Britaniji i u Švedskoj:
http://dns.openstreetmap.org/tile.openstreetmap.org.html
I radi se na tome da jedan dovedu u SAD.

Ako se to ostvari, trebat će nam donacije za hardver! :)

Janko