Szia!

Szerintem SMC-t ne. Akkor már TP-Link. Olcsó, egyszerű és stabil.

Viszont mint előttem is írták és saját tapasztalat is, hogy ezek a
routerrek PPPOE kapcsolat esetén 20-25 Mbit/sec ( Linksys WRT54GL,
D-Link, TP-Link, Netgear próbálva ) meghalnak. "Sima" DHCP esetében mint
a UPC is talán 40-50 Mbit kibírják de utána végük.

Nekem 80 Mbit Digi van, kipróbáltam, de megyek vissza 20 Mbit-re mert
többet úgy sem bír a router, tuti biztos működő routert meg eddig senki
nem tudott mondani.

Norbi