a sulinetes "protokoll" megvan, sajnos így is tolom magam előtt a munkákat,
vezetek egy listát és csinálom szép sorjában, de megfeszített tempóban is
kevés az idő...+ a tévesztés és kapkodásból eredő hibák újabb munkát
szülnek.
már jeleztem többször, semmi hatása. Volt, hogy vezetőin minden igazgató és
helyettes előtt is szóltam, kell még ember...
"leszarják" ezt a hozzáállást szeretném máshonnan megközelíteni, mert, hogy
mennyi gép van azt úgy sem értik meg...

Czita Zoltán <czitazolta...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 15.,
H, 12:52):