On 3/4/06, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Jesi li probao da pustis anime? Ako je anime dobar
> onda je i program dobar. Bs player je ok mada su mi

A ako anime ne valja, nema tog programa koji ce ga uciniti dobrim ;-p

> anime malo u kockicama pa ne vidim sve detalje kako
> treba, pogotovo yaoi koji je uglavnom malo losije
> produkcije...

BS player je isto sranje kao i svaki drugi player (zapravo, ja mislim
da je mnogo vece sranje, ali to nije bitno), jer zavisi od
"sistemskih" codeca. Ovaj ne zavisi (i to je cool).
A ako je nesto lose encodirano, nema tog codeca koji ce ga uciniti
boljim. Pogotovo sto za svaki format imas po 1 kompatibilan codec.
Istina, tamo gde ima 2 moze se desiti da jedan posranije dekodira,
verovatno je tako slucaj i sa razlicitim verzijama DivX-a...

Anyhow, ovaj player sve svoje sobom nosi, i mislim da je kvalitet
takav da ne moze biti bolji (bar dok h.264 kompresija ne bude
integrisana u neki bolji format od Quicktime-a... mada to sto je
implementirano u QT je podrska za Baseline (citaj - najusranijeg
kvaliteta) profil ovog standarda - Apple NIKAD nece napraviti normalan
format)

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *