Merhaba,

halime köroğlu <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> merhaba arkadaşlar, dr scheme  ile ilgili olan 'How to design
> program' adlı kitabın türkçesinin olup olmadığı hakkında bilgisi
> olan var mı? veya bu programı öğreten başka bir türkçe yardımcı
> kaynaklar ( kitap olmayabilir)...konu hakkında bilgisi olan varsa
> yardımcı olabilirse tabiki çok sevinirim.

Bildiğim kadarı ile Scheme konusunda, üniversitelerde hocaların
dağıttığı notlar dışında, Türkçe bir kaynak yok. HtDP güzel bir
kitap. Fakat Little Schemer'ı da öneririm. Adım adım Scheme
öğrenebileceğiniz çok eğlenceli bir kitap, ve HtDP'ye kıyasla
ingilizcesi daha basit diyebiliriz. (Hatta neredeyse öyle çok fazla
ingilizce _metin_ yok -- kod dışında.)

İyi çalışmalar.