Hmmm...

Nu kommer det vel også lidt an på hvor meget urt der skal cirkuleres, men jeg bruger en cirkulationspumpe til varmtvandscirkulation: http://www.ebay.de/itm/Trinkwasserpumpe-Zirkulationspumpe-Laing-ecocirc-PRO-15-1-65-/321216273846?pt=Systemkomponenten_Heizung&var=&hash=item4ac9fb5db6

Den passer helt perfekt til min 50L HERMS og kan reguleres trinløst...

/Fink