Hej Emil
Jeg er rigtig glad for solar pumperne. Men det kommer jo an på hvad den
skal bruges til. Jeg bruger min til recirkulering under mashuot og til at
pumpe urten ud igennem køleren. Det kan den fint holde til. Jeg har hørt at
den ikke er glad for at pumpe for meget fnuller, men jeg har ikke haft
problemer. Den ene pumpe har kørt til omkring 50 bryg uden problemer.

Hilsen Thomas