Hej Kristoffer

Godt spørgsmål som jeg også døjer med fra tid til anden. Din proces lyder meget
fin, så jeg tror, at svaret skal findes i en af følgende forhold:
- for lidt gær
- for høj gæringstemperatur
- typen af gær (jeg prøver at vælge de mest neutrale med mindre stilarten
kræver en gær der udvikler mange estere...)

Spændt på at høre hvad vores andre øl-entusiaster kan komme op med af svar?

Michael

Sent from my iPhone